Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä: sinkkunaiset, joiden paras ystävä on varattu mies?

Vierailija
20.03.2015 |

Niin mitäs mieltä olette tästä kuviosta? Hyvännäköinen menevä sinkkunainen, jolla ei ole tarkoituskaan ilmeisesti löytää ketään vakavaan suhteeseen, roikkuu kiinni varatussa miehessä, jonka oli tavannut juuri erottuaan exästään.  

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "roikkuu kiinni" varatussa miehessä? Ei kai se jos on jonkun kanssa ystävä mitään roikkumista ole...

Itse en ole tuosta kuviosta mitään ihmeellistä mieltä, koska minulla exäni on paras ystäväni, ja hän on nykyisin naimisissa toisen naisen kanssa. Ei minulla, eikä hänellä, ole enää mitään seksuaalista vetovoiimaa toisiamme kohtaan eikä mitään taka-ajatuksia. Mutta kun kerran ollaan samalla alalla, harrastetaan samoja asioita ja tullaan kavereina hyvin toimeen, miksi ihmeessä ei oltaisi ystäviä.

Vierailija
2/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa vaan, kun tuo nainen ei ole seurustellut sen jälkeen, kun tapasi tuon parhaan ystävänsä eli vuosiin. Ja kumman tiivistä yhteydenpitoa kuitenkin on heidän välillään. Ja tosiaan kaikki muut tämän naisen ystävät ovat naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:34"]

Outoa vaan, kun tuo nainen ei ole seurustellut sen jälkeen, kun tapasi tuon parhaan ystävänsä eli vuosiin. Ja kumman tiivistä yhteydenpitoa kuitenkin on heidän välillään. Ja tosiaan kaikki muut tämän naisen ystävät ovat naisia. 

[/quote]

Ei ole löytänyt ketään joka klikkaisi? Hyvähän se on ettei tyydy toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon ja kituuta sitten huonossa suhteessa.