Miten sanon miehelle että haluan eron
Katsoo tuossa telkkaria pahaa aavistamatta. Raivostuu täysin, pelkään
Kommentit (23)
”Pakkaa kimpsut ja kampsut. Sun elättäminen loppui nyt.”
Minä sanoin vain, että haluan eron. Pyysin etäämmälle, kun lapset oli kotona. Sanoin asiani ja lähdin töihin. Asiasta puhuttiin seuraavan kerran, kun halusin allekirjoituksen papereihin pari viikkoa myöhemmin.
Ei ole pakko sanoa kasvokkain, jos toinen raivostuu ja on arvaamaton. Lähde muualle ensin asumaan ja kerro sieltä käsin.
Miksi raivostuu. Eihän sille mitään voi, jos haluaa eron.
Kutsu joku sukulainen/ystävä luoksesi ja sano hänen läsnäollessaan. Ei kannata ottaa riskejä, jos etukäteen jo tuntuu siltä, että mies raivostuu.
"meidän pitää jutella, tai oikeastaan mulla on sulle asiaa. Olen jo pitkään punninut mielessäni meidän liittoa ja yrittänyt saada tätä omalta osaltani toimimaan, mutta en vaan enää rakasta sua. Haluan erota. Mä olen pahoillani"
Itse irtisanoudun tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi raivostuu. Eihän sille mitään voi, jos haluaa eron.
Koska juuri raivostumisten takia eroan. On pelottava
"olet varmaan itsekin huomannut etten ole ollut onnellinen enää aikoihin. Mielestäni olisi parempi jos otettais kunnon välimatka toisiimme ja lähdettäis eri suuntiin. Tiedän että tää loukkaa sua, mutta en voi näinkään enää jatkaa"
Olen löytänyt uuden rakkauden joka on pumpattava Anthonio Banderas. Hyvästi sika.
Kyllä on ruisleipä hyvää, voi mahoton
Älä sano mitään. Aina kun on tilaisuus, mene nukkumaan. Miehen tekee mieli, mene nukkumaan, sua väsytää. Mies haluaa jutella, nukkumaan. Mies, nukkumaan. Kyllä hän siitä vuoden tai parin päästä joko ymmärtää yskän, tai on löytänyt paremman, ja jättää sinut. On kuulemma ihan toimiva konsti, kertoi nainen, johon en onnekseni seonnut tuon enempää.
Haluaisin että on samaa mieltä, siksi sanoisin
Auts, tänäänkö pitää?