Kerro kokemuksesi doksepiinista
Se varsinkin kiinnostaa miten auttoi nukkumiseen
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvin auttaa, nyt vuoden päivät käyttänyt.
Auttaako nukahtamaan vai pysymään unessa vai molempiin? Mitä annosta syöt ja onko mitään haittavaikutuksia?
Mä käytän Xanoria unilääkkeenä, vaikkei se edes ole mikään unilääke. Mutta toimii minulla yleensä hyvin unilääkkeenä. En käytä päivisin kyseistä lääkettä juuri koskaan.
Auttaa pysymään unessa, eli vähentänyt merkittävästi aamuöistä heräilyä. Nyt ehkä keskimäärin kahtena yönä viikossa nukun koko yön niin, etten muista heräilleeni. Annostus 6 mg. Nukahtamiseen mulla on melatoniini 9 mg.
Sivuvaikutuksista sen verran, että käytön aloitettua ensimmäisinä 1,5 viikkona olin tosi ärtyisä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa pysymään unessa, eli vähentänyt merkittävästi aamuöistä heräilyä. Nyt ehkä keskimäärin kahtena yönä viikossa nukun koko yön niin, etten muista heräilleeni. Annostus 6 mg. Nukahtamiseen mulla on melatoniini 9 mg.
Sivuvaikutuksista sen verran, että käytön aloitettua ensimmäisinä 1,5 viikkona olin tosi ärtyisä.
Auttaako yhtään nukahtamaan? Tuntuu että itselläni melatoniini vain lisää heräilyä ja levottomia öitä. Tuliko muita sivuvaikutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako yhtään nukahtamaan? Tuntuu että itselläni melatoniini vain lisää heräilyä ja levottomia öitä. Tuliko muita sivuvaikutuksia?
En tiedä auttaako doksepiini nukahtamaan, kun on tosiaan tuo melatoniini hoitamassa sen.
Kaikille ei melatoniini sovi.
Muita sivuvaikutuksia ei tullut, ja ärtyisyyskin helpotti puolessatoista viikossa.
Erittäin hyvin auttaa, nyt vuoden päivät käyttänyt.