Mikä siinä baarissa käymisessä viehättää?
Minä itse en ole koskaan viihtynyt ja nyt minulla on mies, joka joskus siellä käy. Joskus jopa ihan yksin. Voisiko joku kertoa, miksi siellä baarissa käydään ja mitä sieltä oikein saa? Jotta ymmärtäisin miestä.
Ja ei, vieraiden etsiminen ei tässä tilanteessa ole se juttu.
Kommentit (16)
Kerrostalossa asuvana baarit on niitä paikkoja, missä voi kuunnella musiikkia kovalla ja pitää hauskaa - pelkäämättä, että koska joku tulee valittamaan. Pään nollaamispaikkoja ne itselle suurimmaksi ovat, joskus pakko päästä tuulettumaan ihmisten keskelle alkoholin merkeissä.
Itse käyn harvoin baareissa, mutta kun käyn, niin nautin ensinnäkin siitä että saan laittautua kauniiksi (ehkä tämä nyt ei koske miestäsi.. :D )
toisekseen on ihanaa ja rentouttavaa höllentää otetta ja hieman humaltua (ei ääliökännäykseen asti kuitenkaan)
kolmannekseen nautin siitä, että saan positiivista huomiota vierailta miehiltä. Oma mies mulla on, enkä ole pettäjä, mutta kyllä se muilta saatu huomio aina piristää vähäksi aikaa. Tuntee itsensä halutuksi Naiseksi, sen sijaan että on "arkinen ja itsestäänselvä vaimo" tai äiti.
Pitää hauskaa isolla porukalla ja nauttia musiikista tanssilattialla ;D
Ainakin mulle on juuri se "se juttu".
No koska se ainainen leffojen töllöttäminen oman kumppanin kanssa on helvetin tylsää.
Itse en juo alkoholia, mutta tykkään käydä baareissa. Juttelen tuttujen ja tuntemattomien kanssa, luen lehtiä tai kirjaa, kuuntelen musiikkia, pelaan jotain peliä, surffaan netissä. Kiva baari on ympäristö, missä on hauska olla ihmisten ilmoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:30"]No koska se ainainen leffojen töllöttäminen oman kumppanin kanssa on helvetin tylsää.
[/quote]
Just näin. On kiva päästä juttelemaan ihmisten kanssa
Mä käyn nykyään enemmän ravintoloissa tai kahviloissa kuin baareissa, mutta käymisessä viehättää sekä ystävien tapaaminen että yksinoleminen, pieni oma hetki.
Mä käyn harvoin baareissa. Yleensä inhottaa se hirvee melu ku eisiel kuule toisen puhetta ja itekki pitää huutaa kurkku kipeeks et joku kuulee mua. Juomistakin voi saada kotoa. Mä tykkään yleensä tanssii baareissa. Sinne kyl pitää ottaa aina joku miespuolinen kaveri mukaan, koska mun mies ei tykkää tanssia ja jos oon siellä naispuolisen kanssa, joku ällöttävä yhen illan seuraa kaipaava kiimamies yrittää tulla pilaa mun tanssihetken mun takalistoon kiinni. Tai muuten vaa tulee töllää ku tanssin. Ilman tanssimista en nää mitää hienoo baareissa. Kotibileis harvoin kukaa kehtaa mun kaa ruveta tanssimaan
En minäkään ole koskaan viihtynyt. Olen käynyt eläissäni varmaan 10-15 kertaa baarissa ja aina olen vain odottanut sitä hetkeä, kun pääsen kotiin. Hauskaa on ollut ehkä pari kolme kertaa osan illasta, muuten lähinnä tuskaista. Paska musiikki niin kovalla, ettei pysty edes keskustelemaan, kaljan haju, epätoivoiset miehet...
Mahdollisuus saada p,ll,a on ainoa syy miksi jaksaa käydä baareissa. Musiikki niissä on järjestään huonoa tai pahimmillaan karaookkea. Juomat on liian kalliita ja niitä joutuu odottamaan. Just odottaminen ärsyttää ihan helvetisti. Tupakalla pitää käydä jossain kopissa jonne ei saa viedä juomia, miksi? En tajua niitä meriselityksiä eikä ne kiinnosta.
Minä nollaan työviikon näin. Etsin sieltä myös mahdollista seksikumppania.
Mulla ainakin se tanssi ja musiikki vie mut ihan ekstaasiin. Kun tanssin ja tanssin koko yön niin tunnen olevani elossa. Niin, ja tykkään myös olla ihmisten seurassa, jos oletetaan että tanssibaari on täynnä väkeä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:55"]
En minäkään ole koskaan viihtynyt. Olen käynyt eläissäni varmaan 10-15 kertaa baarissa ja aina olen vain odottanut sitä hetkeä, kun pääsen kotiin. Hauskaa on ollut ehkä pari kolme kertaa osan illasta, muuten lähinnä tuskaista. Paska musiikki niin kovalla, ettei pysty edes keskustelemaan, kaljan haju, epätoivoiset miehet...
[/quote]
Parempi että pysytkin kotona. Tollaset on just niitä tunnelman pilaajia.
Mulle se alkoholi on pääasia. En minä siellä selvin päin viihtyisi. Mutta kun ottaa sitä kaljaa, niin sitten on mukava katsella niitä ihmisiä, jutella jonkun kanssa, ehkä pelata biljardia tai heittää tikkaa. Jotenkin kivampaa kuin istua vaan kotona ja juoda kaljaa.