Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana ikäero kokemus

Vierailija
20.03.2015 |

Keräsin viikonloppuna ihanaa kokemusta selvästi vanhemman miehen kanssa. Itse olen sinkku nainen 26v ja mies oli yli 60v.  Huomasin että kokemusta oli kiitettävästi naisen tyydyttämisessä.  Ihana mies malttoi tyydyttää minua hosumatta, hän huolehti siitä että varmasti nautin joka hetkestä.

Olen odottanut koko viikon, nyt tapaamme jälleen, ihanaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:46"]

No hei noviisi. Toi ap-pappa on tän topikin aloittaja. Eli pappa fantasioi oikein huolella, kuvitellen nuoren naisen olevan kiinnostunut hänestä. Hyi ......

Itsekään en kyllä ymmärrä mikä toi ap on, "aloittaja pässi"? Ehkä se on tuosta lyhennös.

[/quote] Aha, mut minä N27 kyl olen ihan nainen tissitkin ;) Ihmettelinkin sitä ap:ta, täytyypä varoa.

Vierailija
22/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde huomattavasti vanhemman miehen kanssa yli 30 vuotta meillä ikäeroa. Jossain vaiheessa (yli 4 vuotta olimme yhdessä) alkoi ällöttämään seksi. Surullista mutta totta. Nyt omanikäisen kanssa on ihanaa silitellä kimmoisaa ihoa ja litteää vatsaa. On myös mukava huomata että kullalla seisoo "aina".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:53"]

Mulla oli suhde huomattavasti vanhemman miehen kanssa yli 30 vuotta meillä ikäeroa. Jossain vaiheessa (yli 4 vuotta olimme yhdessä) alkoi ällöttämään seksi. Surullista mutta totta. Nyt omanikäisen kanssa on ihanaa silitellä kimmoisaa ihoa ja litteää vatsaa. On myös mukava huomata että kullalla seisoo "aina".

[/quote] Varmaan tähänkin voi sanoa, että "aikansa kutakin", mutta yleisesti ottaen nuori nainen oppii paljon vanhemman miehen kokemuksesta, jota voi hyödyntää jatkossa omaksi edukseen.

Terveisin tällaisen suhteen kokenut nainen.

Vierailija
24/24 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vanhan miehen kyvyt testannut , myönteinen oli yllätys. Täällä joku mies kirjoitti että homma on sen takia niin myönteinen, kun naisen ei tarvitse jännittää, miehen reaktioita oman alastoman vartalonsa suhteen. Oikein hätkähdin sen lukiessani. En ollut asiaa ajatellut, mutta myöntää täytyy, että minullakin oli sellainen tunne vaatteita vähentäessäni, että olen taatusti nyt haluttu. Aina en suinkaan ole niin varma itsestäni ollut, kun en todellakaan ole mikään muotovalio. Ja se seisokkihomma sitten. Tuntuu löytyvän sitäkin, muuta miellyttävästi ei olla heti päälle änkeemässä, jää leikkiaikaakin, niin että tulee omakin vire sopivaksi.

toinen noista kahdesta "papasta" antoi hyvän vinkin. On kuulemma viakran veroinen lääke  johdattaa papan pää jakoväliinsä niin että nenä koskettaa pimppiin. Tulee kuulemma nuoruus heti mieleen.