Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen jatkuvasti unta, että minut lukitaan sairaalaan tai vankilaan, mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
12.12.2021 |

Olin alaisena 8 viikkoa keskityn psykoosin takia sairaaalassa suljetulla osastolla. Olin täysin kunnossa ja syy suljetulle osastolle viemiseen oli se, ettei vapaita huoneita perhetukikeskuksessa ollut. Miten päästä eroon painajaisista? Unilääkkeen kanssa en näe painajaisia, mutta nukun 2-5 tuntia yössä ja heräilen tunnin välein. Olen 34v nainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita yhtikäs mitään.

Vierailija
2/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pelkäät että joudut taas takaisin sairaalaan. Onks sulla terapeuttia? Kannattaa puhua näistä unista, unet käsittelee niitä asioita mitä meille on tapahtunut tai mitä me pelkäämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle indusoitiin psykoosi lääkkeillä, niin voi johtua siitä.

Vierailija
4/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ennen nukkumaanmenoa katsoa vaikka jotain komediaa, lukea jotain kirjaa (,ei jännittävää), naistenlehteä tai kuunnella musiikkia. Ajatuksia voi keskittää johonkin muuhun ja se yleensä vaikuttaa uniin.

Vierailija
5/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan tarkottaa ihan selvästi sitä, että sinun pitää vetää ranteet auki jotta meidän kaikkien tuskat loppuvat lopullisesti :D:D:D

Vierailija
6/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ;-D kirjoitti:

Tuohan tarkottaa ihan selvästi sitä, että sinun pitää vetää ranteet auki jotta meidän kaikkien tuskat loppuvat lopullisesti :D:D:D

Sinut olisi pitänyt lukita mielisairaalaan eikä aloittajaa. Kuulostat pahimmanlaatuiselta psykopaatilta

Vierailija
7/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen haittavaikutus!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan