Muita jotka eivät tunne oloaan melkein ikinä yksinäiseksi
Olen kai ihmisten keskellä aika sosiaalinen ja saankin heimoi-tuttuja piireistäni melko nopeaan. Vapaalla tykkään olla yksin. En kaipaa ihmisiä, en koe itseäni yksinäiseksi vaan koen pikemminkin monet ihmiset (äitini ja sisarusteni poislukien) todella ahdistaviksi. En jaksa vastata puheluihinkaan.
En tiedä johtuuko elämäntilanteestani, mulla on paljon asioita, jotka rasittavat ja sotkevat pakkaa niin jotenkin liiat ihmiset siinä ympärillä sotkemassa kuviota ahdistaa. Tykkäään olla yksin.
Kommentit (3)
Eivät ihmiset kai yleensä tunnekaan olevansa yksin, jos ovat vapaita tekemään mitä lystäävät. Mutta jos saat vaikka vauvan ja olet sidottuna pieneen lapseen koko ajan, etkä voi hallinnoida omaa aikaasi, etkä tekemisiäsi, voi äkkiä tuntua tosi yksinäiseltä.
Olen samanlainen. Mulla on sosiaalinen työ, tulen ihan hyvin toimeen ihmisten kanssa, mutta muuten mulla on äidin lisäksi yksi tosi hyvä ystävä, jotka eivät vie energiaa. Pääasiassa haluan vain olla vapaa-ajallani yksin. En muista koskaan kokeneeni olevani yksinäinen, yksinoloa olen kyllä kaivannut monesti (lähinnä parisuhteessa ollessani).
Nyt kaipaat kuitenkin jotain.