Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehiä jotka eivät juuri koskaan puhu mitään?

Vierailija
12.12.2021 |

Joutuvat hoitamaan sen pakollisen puhumisen töissä ja sitten kotona "saavat" olla hiljaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en olisi ihastunut hiljaiseen tai jurottavaan ihmiseen.

Vierailija
2/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen mies. Puhui vaan kännissä ja silloin sitä ei saanut hiljaiseksi millään. Mutta ennemmin selvinpäin hiljainen kuin selvinpäin papupata. Siihen menisi hermo nopeammin. Olen itsekin melko hiljainen ja ahdistun liiasta sosiaalisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten sanoa?

Vierailija
4/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että mies juttelee kanssani vain kohteliaisuudesta. Käy sitten ne itseään kiinnostavat keskustelut opiskelijoidensa kanssa.

Vierailija
5/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen mies. Puhuminen vaan vie hirveästi energiaa ja sitä tulee töissä tehtyä pakosta ihan tarpeeksi. Vaimo usein marmattaa hiljaisuudestani

Vierailija
6/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seurustelin tuollaisen miehen kanssa joka ei juurikaan puhunut ja kun puhui niin sanottavana oli jotain negatiivista.

Eikä se tosiaan ollut mitään sarkastista huumoria.

Ja turha kysyä miksi mä tuollaisen kanssa olin, en tiedä/tajua sitä itsekään. Etenkin kun tuon suhteen seurauksena itsetunto oli vuosia ihan olematon ja vasta lähempänä keski-ikää alkoi tulla jonkinlainen raivokin huonoa ja latistavaa käytöstä kohtaan enkä siedä sellaista enää yhtään.

Eikä tämäkään ole hyvä juttu.

Vierailija
7/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on tuollainen. Ei haittaa minua, en itsekään ole kovin puhelias. 

Vierailija
8/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä asia, hyvät keskustelut on parisuhteen suola.

Vierailija
9/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden lähes mykän miehen kanssa. Jos puhui, puhui jotain yleisistä asioista. Ei mennyt syvälle mihinkään tunnepitoiseen eikö juuri ilmaissut tunteita, ei tosin kielteisiäkään.

Ehkä juuri siksi jatkui, kun oli niin ”harmiton”. Tajusin kyllä että ihan täysillä ei käy.

Ja senkin lopulta, että olin vain pelkkä hyödyke.

Kaikki haitalliset ihmiset eivät todelläkään ole räikeitä, pahoja suustaan tms. Tämäkin sanoi olevansa uskovainen.

Koetan oppia jokaisesta kohtaamastani hyypiöstä jotain. Näitä nykyään kyllä riittää, jos miehen puute on kova. Tuntuu taas kumman hyvältä se yksinolo sen jälkeen.

Vierailija
10/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Tykkään kovasti, koska olen itsekin samanlainen.

Vierailija
11/11 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei puhunut eikä halunnut kuunnella minuakaan. Nykyisin on ihana sosiaalinen mies, jolla ystäviä ja tykkää tavata ihmisiä.