Kumppanilla adhd? Mihin kaikkeen voi varautua, jos leikkiin lähtee?
Olen tapaillut miestä, jolla luultavasti on adhd. Olen tuntenut hänet nuoruudesta asti ja silloinkin hän oli se luokan "Eemeli" opettajien kauhu.
Nyt, kun olemme nähneet mies rauhoittuu, kun saa liikkua, mutta paikoillaan oleminen näyttää olevan hankalaa ja sitä juttua muuten tulee koko ajan. Hänen on vaikea vaan olla ja istua. Hänellä on ollut riippuvuutta. Töitä hän tekee välillä jopa liikaa.
Ollaan nähty vasta muutamia kertoja ja miehessä on todella paljon hyvää. Hän on tosi huomaavainen ja kohtelias. Mutta minkalaista on olla adhd ihmisen kanssa? Mihin kaikkeen voi joutua varautumaan? Itse olen rauhallinen, voisinko jopa rauhoittaa häntä vai onko paras luovuttaa jo alussa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tylsää eikä kahta samanlaista päivää.
Jos siedät jatkuvia muuttujia ja eikä niin tarkkoja aikatauluja niin paras kumppani ikinä. Jos taas kaipaat minuuttiaikatauluja ja tarkkoja rutiineja niin unohda.
Joillakin autismin kirjolla olevilla on myös adhd.
Luoja varjele että joutuisin parisuhteeseen puiseva tylsän ja tärkeilevän neuro-normin kanssa.
Ei ole tylsää eikä kahta samanlaista päivää.
Jos siedät jatkuvia muuttujia ja eikä niin tarkkoja aikatauluja niin paras kumppani ikinä. Jos taas kaipaat minuuttiaikatauluja ja tarkkoja rutiineja niin unohda.