Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka haluavat käytännöllisiä lahjoja hömpän sijasta?

Vierailija
20.03.2015 |

Siis jarrupaloja, turvakenkiä, puutarhanhoitovälineitä.....mielummin kuin koruja, pitsialkkareita sun muuta sellaista?

Tuli vain mieleen tuosta yhdestä toisesta ketjusta.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lahjoja, paitsi jos minulla on mielessä jotain mitä tarvitsen / erityisesti haluan. En mä kyllä mitään käytännöllistä toivo, osten ne tietenkin muutenkin jos haluan.

Vierailija
2/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jarrupaloja mutta en myöskään muovista/heikkolaatuista/epäeettisesti tuotettua krääsää massamyymälöistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en noita ehdottamiasi mutta järkeviä lahjoja kyllä. Esim asttiasto, huonekaluja, uudet verhot, taulu, hieno kahvinkeitin, yleiskone, imuri jne jne.  

Vierailija
4/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi sellainen nainen. Pitsialkkarit ja korut ostan mieluummin itse koska mulla on erikoinen maku. Mutta kyllä uusi porakone ym. on ihan kiva saada.

Vierailija
5/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jarrupaloja, tai no ehkä mun jopoon:) Koruja olen yrittänyt käyttää, mutta en taida olla koruihmisiä ja pitsialkkarit on usein epämukavia. Tykkään saada lahjaksi esim valurautapadan tai muuta keittiötavaraa.

Vierailija
6/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännölliset lahjat on ihan ok, mutta kyllä nekin pitää valita lahjansaajan mielenkiintojen mukaan. Mä en tee puutarhatyökaluilla ja jarrupaloilla mitään, mutta teho/sauvasekoitin, valurautapannu/pata, juoksulenkkarit tms. olisivat tarpeellisia ja käytännöllisiä lahjoja joihin ihastuisin.

Vierailija
7/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännölinen kiva lahja voisi olla vaikka läppäri tai kahvikone. Mitään paistinpannuja tai pannulappuja en halua. Kukkia ottaisin oikein mielelläni.

Vierailija
8/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännölliset lahjat on oikein toivottuja myös täällä. Olenkin saanut (kun olen oikein jankannut) mm porakoneen ja ompelukoneen. Eli käytännöllinen lahja saajan toiveiden/tarpeiden mukaan on musta erittäin jees!

Vierailija
9/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan tarkoitus on ilahduttaa erikoistilanteessa, ei täydentää arjen työkalusarjaa.

Vierailija
10/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännölliset lahjat on minusta parhaita. Toki joskus haluan hömppääkin jos on erikoinen syy esim vuosipäivä

Vierailija
11/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua mitään silitysrautaa vaan henkilökohtaisen lahjan. Rahallisella arvolla ei ole merkitystä, mutta toivon että lahja on ostettu -minulle-.

Vierailija
12/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:58"]

Käytännölinen kiva lahja voisi olla vaikka läppäri tai kahvikone. Mitään paistinpannuja tai pannulappuja en halua. Kukkia ottaisin oikein mielelläni.

[/quote]

Kukat ovat hyödyttömiä

Vierailija
13/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppälahjoja en kaipaa. Kirjat ja CD:t ovat mieluisimpia lahjoja (kumpaan kategoriaan ne kuuluu?). Jarrupaloja en kaipaa (ei ole autoa), kenkäni ostan itse ja kodin hankinnat, joihin lasken puutarhanhoitovälineet, on perheen yhteisiä ja hankitaan miehen kanssa yhdessä. Vaikka lahjaksi koko perheelle. 

Hyvä, tyylikkäitä keittiötarvikkeita otan mieluusti vastaan, ei siis mitään trendikkäitä hilavitkuttimia, joista ei ole mitään iloa. Veitset ostan kuitenkin itse. Keittiö alkaa kuitenkin olla jo niin hyvin varustettu, etten osaa kaivata sinne oikein mitään. 

Vierailija
14/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon käytännöllisiä lahjoja, muttei kuitenkaan mitään jarrupaloja :D mieluiten sellaisia mitä ei itse viitsisi ostaa, mutta oikeasti hyödyllisiä esim höyrymoppi tai joku hyvä ulkoilutakki...

Vierailija
15/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännölliset lahjat ok, mutta jotkut jartupalat yms vaan jos lahjansaajalla ei ole varaa kustantaa niitä, toivoo niitä itse tjsp. Mulle sopivia käytännöllisiä lahjoja olis esim valokuvaukseen liittyvät jutut, maalaustarvikkeet yms. Keittiökamakin voi olla jees jos on jotain muuta kuin petuskattila ja kuorimaveitsi, eli jotain mitä kaipaisin (tykkään ruuanlaitosta).

Vierailija
16/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisissä ja toivotuissakin lahjoissa voi mennä pieleen. En esimerkiksi haluaisi liian isoa ja painavaa paistinpannua tai veistä, jonka kahva tuntuu huonolta kädessä. Haluan valita itse esineet, joita käytetään jatkuvasti.

Jonkun tilpehöörin voi sentään laittaa lasikaappiin katsottavaksi eikä se rasita arkea mutta epämukava tai hankalasti huollettava kodinkone aiheuttaa pelkkää harmia.

Vierailija
17/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarrupalat eivät kyllä olisi mulle mitenkään käytännöllinen lahja. En heti keksi, mihin niitä käyttäisin. En tosin haluaisi korujakaan, kun en niitä käytä, enkä tykkää pitsialkkareista, koska pitsi kutittaa.

Mieluiten tahtoisin lahjaksi kirjoja tai ooppera- ja teatterilippuja. Kaikkia niitä käyttäisin innoissani. Mutta ap:n mielestä ne ehkä ovat "hömppää"?

Vierailija
18/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan noin käytännöllisiä juttuja halua. :D Tai puutarhavälineet voisi olla kiva, mutta jarrupalat? En oikeastaan tarvitse mitään noista mainitsemistasi, koska minulla ei ole pihaa, autoa, enkä tee töitä missä tarvitsisin turvakenkiä.

Vierailija
19/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käytännöllisistä lahjoista, mutta en tekisi jarrupaloilla tai turvakengillä yhtään mitään. Mulle kelpaisi hyvin kodinkoneet, esim. uusi kahvinkeitin. Joululahjaksi sain jo imurin, joten sellaista ei nyt tartte. Ilahtuisin kovasti myös esim. valurautapadasta, keräämäni astiaston osista, blenderistä, laadukkaista aterimista yms. Uusi läppäri tulisi myös tosi tarpeeseen ja semmoinen olisi ihan kaikkein mieluisin lahja :)

Vierailija
20/78 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mieluiten käytännöllisiä lahjoja, kiitos, mutta kuitenkin sellaisia joilla _minulle_ on käyttöä joten ei kuitenkaan niitä jarrupalojen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi