Aamupäivän kaupassakäynti yhtä helvettiä
kun ikäihmisten seassa pitää pyöriä. Mitään et pääse ottamaan, kun aina on joku edessä, sitten jos itse siirrytään, niin kärryt ainakin jätetään eteen. Katsotaan rauhassa hyllystä jotain mutta kun näkee jonkun olevan tulossa, niin eteen äkkiä ja keskellä käytävää köpötellen. Nopeasti kipaistaan kyllä eteen, että päästään ensin kassalle mutta sitten ollaan taas niin hitaita ja loppuhuipennuksena pysähdytään vielä ihan ulko-oven edessä tien tukkeeksi seisomaan.
Kommentit (27)
Ja tietenkin näiden rakkaudenhedelmien vanhemmat joko hymyilee ja hymähtelee, että onpas meidän lapsilla energiaa ja niin eläväisiä! Tai sitten ne on niitä jotka hyssyttää ettei sitä meidän mimmu janniinaa saa komentaa kun se on niin herkkä!!!! Joo varmaan on kun ei ole kertaakaan kukaan ärähtäny
Jaa mulla ei ole tuollaisia kokemuksia. Paljon pahempaa se on klo 15-17
Huomaa vain tuossa ikäluokassa sen minä itte- asenteen ja käytöstapojen painuneen unholaan.
En ole moista huomannut. Käyn kaupassa useimmiten illalla ja silloin kaupassa on kaikenikäisiä. Kukaan ei kiilaa, joskus kärryt on tukkeena, mutta isoja kärryjä ei ole eläkeläisillä vaan nuoremmilla pariskunnilla.
On huomattu. Voi jeesus että on ärsyttävää kun ihmiset ovat aina tiellä.
Tän ketjun tyypeillä on hyvä mielikuvitus tai asiointi Porvoon Ur-Anus kauppakeskuksessa. Onneksi Espoossa ei ole samanlaista.