Roikkujat, kysymys teille!
Olen naimisissa ja perheenäiti. Yhä edelleen 10 vuoden takainen exä ahdistelee: soittelee satunnaisesti (en nykyään enää vastaa), lähettelee viestejä (en todellakaan vastaa). Kaava on ollut jo vuosia sama: selvin päin yrittää teeskennellä ystävää, kännissä vonkaa. Mitä järkeä? Minusta tuo ei ole ainoastaan säälittävää vaan myös törkeää miestäni kohtaan. Eikö itserakas tajua, ettei todellakaan ollut elämäni suuri rakkaus, vai mitä tuo oikein on? Kertokaa te samanlaiset!
Kommentit (8)
No kun tunteita ei voi noin vain poistaa niinkuin joku lihatiskillä!!!111 Oletko tunne vammanen jos et sitä tajua etkö voi suoraan sanoa!!!!!
10 vuotta hahaha! Se on kyllä joku täys vatipää...
Kumminkin oot sille aina salaa pesää antanut.
Mullakin eksä vinkui 5 vuotta perään. Oli kuvitellut että perustamme vielä perheen joskus yhdessä. Olin sanonut hänelle monta kertaa aiemmin jo ettei meistä tule koskaan enää paria, mutta viime kerralla kun alkoi vinkua niin meni kuppi nurin. Käskin lopettaa typerät haaveilut ja mennä elämässä eteenpäin. Hän suuttui, mutta eipä ole mitään itkemistä kuulunutkaan (vielä).
Vaihda numero hyvä ihminen. Siis 10 vuotta! Siis toi on puol mun elämää.
VArmaan niin itserakas, ettei tajua olevansa ollutta ja mennyttä. :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:55"]10 vuotta hahaha! Se on kyllä joku täys vatipää...
[/quote] minulla on sitten samanlainen vatipää johtajas tason vatipää...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:52"]
No kun tunteita ei voi noin vain poistaa niinkuin joku lihatiskillä!!!111 Oletko tunne vammanen jos et sitä tajua etkö voi suoraan sanoa!!!!!
[/quote]
Niin. Jos mulla on tunteita jotakuta kohtaan niin kyllähän sen täytyy niihin vastata. Kun minäminäminä niin haluan. Mullemullemulle ei saa tulla paha mieli.