Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei kehdannut

Vierailija
20.03.2015 |

Mieheni ei kehdannut ostaa minulle kultaista sydänriipusta kultasepänliikkeestä. Toivoin siis lahjaksi pientä kultaista sydänriipusta ja kerroin lahjatoiveestani suoraan miehelle, kun hän sitä kysyi. 

Vastaus oli kuitenkin, ettei hän kehtaa sellaista mennä ostamaan, ainakaan yksin. Ehdotti siis, että olisin tullut hänen kanssaan kultasepänliikkeeseen ostamaan korun. Mielellään olisi sen kuulemma ostanut minulle, mutta ei vain yksin sitä kehdannut tehdä.

Siis miten tämä voi olla mahdollista?! Aikuinen mies ei yksin kehtaa kultasepänliikkeestä ostaa sydänkorua vaimolleen? Miehethän käyvät vaikka kuinka usein ostamassa liikkeistä lahjoja, mikä siinä nyt voi olla niin 'noloa'? Koitin saada tähän vastausta, mutta mies ei osannut vastata. 

Jäi koru sitten hankkimatta. En halua korua, jota mies ei edes kehtaa kaupasta yksin käydä ostamassa. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:05"]

Kaappihomo?

[/quote]

Homoja ei hävetä mikään! :)

Vierailija
22/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:06"]

Kaappihomo?

[/quote]

[/quote]

Hävettää jos on kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen voi vastata. Se vain tuntuu ahdistavalta. Täysin järjettömät pelot ovat ihmisillä hyvin yleisiä. Etkö sinä pelkää mitään, minkä järjellä tajuat täysin vaarattomaksi?

Vierailija
24/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:07"]

Kaappihomo?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kultakorun ostaminen naiselle pitää ne kaapinovet kiinni..

Vierailija
25/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:07"]

Kaappihomo?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kultakorun ostaminen naiselle pitää ne kaapinovet kiinni..

[/quote]

Niin mutta pelkäsi myyjän ajattelevan, että ostaa korun itselleen. Jos on niin estoinen, niin pakko siinä on olla jotain takana. Kuten kaappihomous.

Vierailija
26/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän olisi voinut mennä liikkeeseen ja sanoa isoon ääneen

- noita panssariketjuja tulin katsomaan ja jos samalla sellainen komea leijonakoru...

Sen jälkeen voisi kuiskata myyjälle

-  voisitko samalla laittaa yhden pienen sydänkorun pakettiin vaimolle?

Mies

Vierailija
27/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisille eri ariat on noloja.

Joku ei käydä kaupassa vilkkaimpaan paikkaan, kun omat parkkeeraamistaidot hävettävät.

On naisia ketkä eivät halua miestään mukaan synnytykseen, koska voi päästä pieru ponnistaessa. Siis kieltää toiselta ainoan lapsen synnytyksessä mukana olon, koska mahdollinen pieru nolottaa?

Jotkut eivät kehtaa kertoa kumppanilleen mitä sängyssä haluaisivat tai eivät halua. Eli kärsii mieluummin epätyydyttävästä seksistä itse vuosikymmeniä kuin kertoo rakkaalleen mistä pitää.

Eihän näissä mitään järkeä ole, mutta joitain nen silti hävettää.

Vierailija
28/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hyviä vastauksia, kiitos. 

Eipä ole tullut mieleen, että mies voisi olla homo. Tuskin on, vaikka tätä vaihtoehtoa tarjoattekin. Taitaa olla vaan hyvin epävarma omasta miehisyydestään. On nimittäin myös niin, ettei kehtaa halailla tai pussailla esim. kaupungilla tai vaikka sanoa jotain 'söpöä' kavereiden edessä, koska muuten 'hänen miehisyytensä kärsii'. Enkä nyt tarkoita, että kaipaisinkaan mitään kauheaa nuoleskelua tms. muiden edessä, mutta niitä arkisia pieniä juttuja joskus muulloinkin kuin neljän seinän sisällä.

Keskenkasvuinen siis? 

t. AP

Vierailija
29/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla vielä kovin nuori. Monesti nuoret  miehet ei ilkiä näyttää muille että joku on heille tärkeä ja että heillä on pehmeäkin puoli. Itsetuntokysymys. Moni mies vasta 50v alkaa olla sinut itsensä- ja miehisyytensä kanssa.

Minusta sinun täytyy vain tukea hänen itsetuntoaan, se vain heikkenee jos kiukuttelet. Mielestäni parisuhteessa kummankin täytyy tehdä parhaansa sen eteen että toisen itstunto on hyvä. Jos ei ole niin tehdä kaikkensa että se nousee. Nöyrry sen verran ja mene mukaan ostamaan sitä korua.

Oma mies onneksi kehtaa käydä alusvaateliikkeessäkin ostamassa mulle alusvaatteitakin lahjaksi. Ja ostaa kuukautissuojatkin.

Vierailija
30/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:32"]

Hän taitaa olla vielä kovin nuori. Monesti nuoret  miehet ei ilkiä näyttää muille että joku on heille tärkeä ja että heillä on pehmeäkin puoli. Itsetuntokysymys. Moni mies vasta 50v alkaa olla sinut itsensä- ja miehisyytensä kanssa.

Minusta sinun täytyy vain tukea hänen itsetuntoaan, se vain heikkenee jos kiukuttelet. Mielestäni parisuhteessa kummankin täytyy tehdä parhaansa sen eteen että toisen itstunto on hyvä. Jos ei ole niin tehdä kaikkensa että se nousee. Nöyrry sen verran ja mene mukaan ostamaan sitä korua.

Oma mies onneksi kehtaa käydä alusvaateliikkeessäkin ostamassa mulle alusvaatteitakin lahjaksi. Ja ostaa kuukautissuojatkin.

[/quote]

No, nuori ja nuori, 27v. Tarpeeksi nuori ilmeisesti.

t. AP

Vierailija
31/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, käy ostamassa itse koru tai pyydä miestä hakemaan edes lahjakortti reilulle summalle. Kyllä nka vanha muuten tämä "mies" on? Kuulosti joltakin 19-25 vuotiaalta. Sinun pitää alkaa vain kouluttamaan miestä, pyydät hakemaan kaupasta tamponipaketteja tai jotakin muuta tavaraa, joka saa miehen pois mukavuusalueeltaan. Ei siis mitää miehekästä, vaan selkeästi naiselle olevaa tavaraa.

Vierailija
32/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naistenlehdet ja vaikka vauva -lehden ostaminen saattaisi olla hyvä harjoitus.

Vierailija
33/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu teitä ämmiä. Ei mulla muuta.

Vierailija
34/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:55"]

[/quote]

No miksi?

t. AP

Vierailija
35/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lahjoja ei kuulu sanella vaan antaja päättää mitä haluaa antaa. Ehkä sun mies ajattelee samoin.

Vierailija
36/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:05"]

Mun mielestä lahjoja ei kuulu sanella vaan antaja päättää mitä haluaa antaa. Ehkä sun mies ajattelee samoin.

[/quote]

Mieheni kysyi, mitä haluan lahjaksi ja vastasin. Ehkä ensi kerralla jätän vastaamatta?

t. AP

Vierailija
37/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:02"]

[/quote]

No miksi?

t. AP

[/quote]

Toisessa ketjussa ämmät kertoo kuinka ne ei kehtaa ostaa edes PASKAPAPERIA! SIIS PASKAPAPERIA!

Vierailija
38/38 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:02"]

[/quote]

No miksi?

t. AP

[/quote]

Toisessa ketjussa ämmät kertoo kuinka ne ei kehtaa ostaa edes PASKAPAPERIA! SIIS PASKAPAPERIA!

[/quote]

Oho. No, meitä on näköjään moneen lähtöön. Mitenköhän nämä sinkkunaiset jotka eivät wc-paperia uskalla ostaa, pyyhkivät alapäänsä?

t. AP