Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsatauti ja selkäkipu?

Vierailija
20.03.2015 |

Mulla on ilmeisesti jonkinasteinen vatsatauti, kun vatsaan on koskenut kohta vuorokauden yhtä mittaa, ja muutenkin vatsa löysällä/ripulilla.

Yksi mikä kuitenkin kummastuttaa, on selkäkipu. Mulla koskee vatsassa enemmän navan yläpuolelle, ja lisäksi selässä lapaluiden alta aina ristiselkään asti molemmin puolin selkärankaa tuntuu kipua. Vähän kuin lihakset olisivat jumissa, vaikka en ole urheillut.
Kellään ollut samaa? Kannattaako jäädä odottelemaan olon helpottumista viikonlopun yli, vai hakeudunko lääkäriin vielä tämän päivän aikana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta vatsataudilta. Voiskohan olla munuaistulehdus tai vastaavaa? Soita lääkäriin ja kysy.

Vierailija
2/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:31"]

Ei kuulosta vatsataudilta. Voiskohan olla munuaistulehdus tai vastaavaa? Soita lääkäriin ja kysy.

[/quote]

Ei mulla kyllä virtsaamisen kanssa oo ollut mitään ongelmaa, mistä tuollainen munuaistulehduskin yhtäkkiä tulisi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus noroa yhteydessä kovaa selkäkipua. Oksensin kaksi kertaa mutta selkäkivun ja huonon olon takia makasin 1,5 vrk sängyssä.

Vierailija
4/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mullakin siis vaan vatsatauti, sairaanhoitajalle soitin ja kysyi onko selkä koputusarka (ei ole), niin sanoi että lepää vaan rauhassa koska tätä tautia on liikkeellä ja tuskin siis kyse mistään munuaisista.

Ap