Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin

Pusukala
12.12.2021 |

Mulla on kultainen kumppani, joka käyttää rahaa suhteettoman paljon luodakseen hyviä hetkiä silloin harvoin kun näemme. Seksi on hyvää ja antoisaa ja huumori hyvää ja lämmintä. Pidän hänestä paljon, mutta koska hän oli on luonteeltaan hyvin äkkipikainen ja itse olen tunnetasolla vaativa ja en usein saa häneen henkistä yhteyttä silloin kun haluaisin...kun hän toisinaan katkoo välejämme, en saa häneen yhteyttä päiväkausiin. (Silloin on kätevää laittaa viesti exälle, että tuutko lohduttaan. )

Koska en luota täysin suhteemme jatkuvuuteen nykyisen kumppanini kanssa ja kommunikaation syvällisyyteen ja koska itselläni ei ole kummoistakaan tukiverkkoa paikkakunnalla missä asun, enkä saa exääni muuttamaan toiselle puolelle Suomea ja jättämään hyväpalkkaista työtään, olen siis päätynyt mahdollisimman toimivaan ratkaisuun missä petän kyseistä henkilöä exäni kanssa, jonka kanssa seksi on edelleen loistavaa. Ja monella tasolla olleen häneen edelleen ihastunut. Mutta eri tavalla kuin nyxääni. Muita kun seksuaalisia sitoumuksia välillämme ei ole, vaikka tunnemme toisemme paremmin kuin omat taskumme. Toki toivomme toisillemme onnea ja vaihdamme kuulumiset aina kun näemme. Näin tunneakut pysyvät tasapainossa. 🙌😁😌

Exällänikin on uusi kumppani, mutta koska seksi ja läheisyys tuo meille edelleen valtavasti jännitystä ja iloa, olemme valinneet silloin tällöin vaalia yhteisiä hetkiä nykyisiltä kumppaneiltamme salassa.

Minkä pitäisi muuttua? Auttakaa siskot. Ketään vastaavaan ratkaisuun päätynyttä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai sitten vain eroat tän nykyisen kanssa, jos se on noin vaikeaa...? ja pistät hynttyyt yhteen eksän kanssa TAI jos ette halua olla yhdessä, ni mieluummin katkaiset häneen välit. jos teitä kumpaakaan ei kiinnosta, millaista kipua toi voi aiheuttaa teidän kumppaneissanne, niin... hmm, jätänkin sanomatta.

niin ja siis anteeksi, mut ei kai kukaan ihan oikeasti ole noin typerä?

Vierailija
2/4 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun elämä on tuottanut tarpeeksi henkistä kipua, pidän huolta omista serotoniini, endorfiini ja tunnetarpeista. Harmi että ne ei toistaiseksi löydy yhdestä ihmisestä. Sitten kun diili on tarpeeksi houkuttava ja saan nyxän samalle paikkakunnalle, voimme exän kanssa hyvästellä. Kipuahan ei tuu kumppaneillemme, kun heidän ei tarvitse tietää. Typeryyttä on monenlaista. Tää on halvempaa kuin uhrautuminen tai terapia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos mielipiteestä. Oletinkin, että sympatiaa tuskin heruu. Viisainta siis pitää jatkossakin vain omana tietona ja selviytymiskeinona.😊

Vierailija
4/4 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on kyltymätön nymfomaani eikä saa kylliksi seksiä suhteessaan ja oma nykyiseni tarvii yksinoloa enemmän kuin minusta tuntuu hyvältä. Joten tasapainotamme yli- ja alijäämäisiä tilejämme tasaisin väliajoin. Parhaan järkeilymme mukaan.

Toiseksi vihaan lopullisia hyvästejä ihmisille, joihin olen syvästi kiintynyt. Joten aika näyttää mihin tämä järjestely johtaa. Toistaiseksi antamisen ilo ja lähimmäisten rakkaus on päällimmäisin tunne. ☺️🙏

Vauva.fi -palsta on kuin katolisen kirkon rippituoli. Tänne tunnustan raskaat syntini. Paheksukaa vain. Jos jaksatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme