Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin lenkkeilyn ja nyt on tulehdusta lonkissa ja nilkoissa

Vierailija
20.03.2015 |

Reumaatikon elämä on näköjään ihanaa <3 Molemmissa lonkissa bursiitit ja nilkat tulehtuneet myös. Lenkille on kova hinku mutta ihan normi kävely sattuu ihan helvetisti :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole aika normaali reaktio terveilläkin, jos aloittaa aluksi liian kovalla treenaamisella. Mulla ainakin kesti aika pitkään, ennen kun sain polvet ja sääret kestämään pitkiä lenkkejä ilman, että olivat sen jälkeen päiväkausia kipeinä.

Vierailija
2/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelin vuodessa lonkan vaihtoon kun työterveys lääkäri oli sitä mieltä että vika korvien välissä kun valitin lonkka ja päkiä kipuja. Käski lopettaa reumalääkärin kokeiluluontoisesti määräämän kortisoni kuurin ( joka helpotti kipua jonkin verran) ja lääkkeeksi reipasta ja riittävän raskasta liikuntaa. Röntgen kuvissa ei aluksi näkyny mitään erikoista vasta myöhemmin yksityisellä tekivät ultran sen vuoden reippailun jälkeen- kunnon nesteilyä ja tulehdus lonkassa olin ohjeiden mukaan hampaat irvessä linkuttanut menemään.. MRI:n jälkeen olinkin sitten kuukauden sisällä tekonivel leikkauksessa 48 vuotiaana. Reumaa sairastava Ei saa rasittaa tulehtunutta niveltä kipua vastaa, ensin tulehdus kuriin ja sitten varovasti aloittelemaan esim. vesijuoksulla joka ei kuormita liikaa niveliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily ei sovi kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi