Ajatelkaa, kolmen viikon päästä joulu on ohi
Kauhea vaahtoaminen sitä ennen ja hups, se on ohi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois olla mun puolesta jo ohi. Ei kiinnosta koko joulu.
Kiinnosti kuitenkin sen verran, että oli pakko kommentoida?
Kiinnosti kommentoida, vaan ei joulu kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joulut on perseestä 🤮
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan.
Niin kinnosti kommentoida. Oliko vielä jotain muuta?
Minä lomailen aatosta loppiaiseen ja aion nauttia joulurauhasta ja herkuista ja joulumusiikista joka päivä, toki sopivissa väleissä ulkoillenkin. Joulukoristeet siivoan pois vasta Nuutinpäivänä. En siis minäkään yhdy ap:n väitteeseen, että joulu olisi ohi jo kolmen viikon päästä. Mutta kukin viettää joulua omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä jotenkin onnistunut saamaan itselleni joulutunnelmaa ollenkaan :( Yleensä alan innostua joulusta jo lokakuussa enkä malta odottaa jouluun mutta nyt on joulumieli vielä kadoksissa vaikka kohta on jo joulu.
Sama täällä. Tai siis lokakuussa oli minulla se joulumieli, mutta se meni ohi. Saa nähdä vieläkö se joulumieli palaa, kun kannetaan kuusi tupaan ja laitetaan kinkku uuniin. Nyt ei ainakaan joulutortut ja glögi auta asiaa yhtään.
Minulla on absurdi tilanne kun olen lähes kasvissyöjä ja joudun näillä näkyminen vastuuseen suvun kinkusta. Great... Mieskin olisi, lihansyöjä, mutta hermot menee täysin ukkoon kun kaikki muut haluaa murenevaa kypsää kinkkua ja mies tietenkin jotain juuri ja juuri kypsää. En oikeasti enää jaksa väittelyä ja vämmäämistä asiasta joten pitäköön mies tunkkinsa ja kinkkunsa ja paistakoon itselleen ihan niin puolikypsän kinkun kuin ikinä haluaa. Minä yritän kehittää porukoille kunnollisen murean ylikypsän joulukinkun. Toivotaan että onnistun.
Vanhan tavan mukaan jouluni päättyy 13. tammikuuta.
Ennen jouluavietämme Lucianpäivää 13. joulukuuta, huomenna. Trevlig Luciadagen åt alla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan.
Miksi roikut ketjussa, jonka aihe ei kiinnosta?
Joulu alkaa 21.12. ja loppuu 13.1.
Se kestää siis yli kolme viikkoa. Jotkut luulee, että joulu on ohi Tapaninpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan.
Ihan sun kiusaksi. Oliko muuta?
Ajatella, ensikuun jälkeen on vain yksi kuukausi ja sitten tulee kevät!
Joulussa ei muuta hyvää olekaan kuin että se menee ohi. Tosin sitä ennen joutuu kärsimään viikkotolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Joulumieli voi olla hakusessa jos vaatii itseltä ja muilta täydellisyyttä. Pinna voi olla kireällä. Suosittelen kyllä ihan vaatimattomaan ja kohtuulliseen jouluun. Niin se on paljon mukavampi kaikille.
En vaadi täydellisyyttä itseltäni enkä muilta. Joulumieli ei ole hakusessa, vaikka sitä ei vielä olekaan. Vielä ei ole joulu, joten en vaadi itseltäni enkä muiltakaan joulumieltä. Ja hyväksyn senkin, jos joulumieli, mitä se sitten tarkoittaakaan, jää kokonaan tulematta jouluna.
Joulu ja uusi vuosi on ihanat juhlat pimeän talven keskellä, niiden jälkeen alkaakin sitten kevään odottaminen ja päivät alkaa valostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä jotenkin onnistunut saamaan itselleni joulutunnelmaa ollenkaan :( Yleensä alan innostua joulusta jo lokakuussa enkä malta odottaa jouluun mutta nyt on joulumieli vielä kadoksissa vaikka kohta on jo joulu.
Sama vaiva täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan.
Ihan sun kiusaksi. Oliko muuta?
Miksi luulet asian kiusaavan minua?
No sitähän siinä juuri juhlitaan, kolme päivää pimennossa ollutta aurinkoa ja kaamosta, joka loppuu kun aurinko tulee taas näkyviin ja päivät alkavat pidetä. Mikset juhli sitä, kun et kerran tykkää pimeästä niin juhli sitä että aurinko alkaa palata kierroltaan takaisin ja valo voittaa pimeyden.