Ambulanssi kuskit leikkasivat miehen takin auki
Kommentit (101)
Ei kenelläkään, mutta jos on täyskotivakuutus, mikä korvaa kaikki kommellukset, kotivakuutus korvaa.
Mieheni joutui aikoinaan auto-onnettomuuteen. Olivat meinanneet leikata housut. Mies oli ärähtänyt, että ette prkl leikkele housujani. Oli riisunut ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni joutui aikoinaan auto-onnettomuuteen. Olivat meinanneet leikata housut. Mies oli ärähtänyt, että ette prkl leikkele housujani. Oli riisunut ne itse.
Ihan asiallista kannustamista omatoimisuuteen. Peukut kekseliäisyydestä. Pitääkin joskus kokeilla käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Takin hinta on yli yli 1000e. Ymmärtäisin jos olisivat jonkun perus Luhdan tai HH:n leikannut auki mutta joku raja on oltava tuhotöissäkin. Enhän minäkään saa mennä leikkelemään ihmisten päältä takkeja päreiksi.
Lopeta jo väsynyt provoilu. Sulla menee ehkä viikossa ton verran röökiin ja alkoholiin, mutta takki oli UFFilta kympillä.
Ehjä takki lämmittää enemmän perikuntaa kuin rikottu takki ja elävä ruumis.
Kaaduin liukkaalla ja mursin lonkkani. Ambulanssi miehet leikkasivat vaatteet päältä parilta sivustaseuraajalta. Kuka korvaa kärsimykseni, kun jouduin näkemään pakkasessa nöpöttäviä nännejä?
Eli ihmisten mielestä on oikein että hoitsukat saa leikellä vaatteet mielivaltaisesti päältä. Todella sairasta siis todella sairasta.
YouTube ukraine war donbas. YouTube ukraine war Donetsk aurport war ja marupol. Tiesittekö että rajan takana on Suomeen kuulunutta maata mm.svetogorsk ??
Vierailija kirjoitti:
Eli ihmisten mielestä on oikein että hoitsukat saa leikellä vaatteet mielivaltaisesti päältä. Todella sairasta siis todella sairasta.
Meinaatko, että leikkasivat vaatteet mielivaltaisesti, vai loukkaantuneen edun sanelemana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että leikkasivat vaatteet mielivaltaisesti, vai loukkaantuneen edun sanelemana?
Sairaasta mielivallasta ja tuhoamisvimmasta on kyse.
Mä leikkasin itse oman takkini auki.
Vierailija kirjoitti:
Multa leikattiin myöös takki ja paitakin, kun sain infarktin lokak. lopussa. Onneks selvisin, vielä tuntuu hieman rintalastassa elvytys, etenkin yskiessä. Kolesteroli vaivaset 3,9, silti infarkti. Ei ylipainoa, ei verenpainetta.
Infarktin voi saada vaikka on nuo lukemat kuten sinulla. Minun tuttu sai myös kolesteroli 3,6. Muuten esimerkillisen hyvät elintavat ja vielä nainen. Lääkärit sanoi että sukurasitus geenit syynä, muilla ei vaikutusta. Niin se joskus on.
Multa leikattiin yhden onnettomuuden jälkeen reppu, farkut, takki ja paita.
Eivät olleet kalliita, mutta takin leikkaaminen harmitti, koska en löytänyt mistään samanlaista tilalle. Ja sitä ei voinut enää korjata. Muut vaatteet saatiin ommeltua kokoon.
Ei sitä aina mieti kovin syvällisiä vaikka olisikin ollut vakavassa onnettomuudessa.
Esim. itse kun olin ambulanssissa matkalla sairaalaan, niin varmaan ensimmäisenä mietin voinko tehdä enää penkkipunnerrusta. No, en enää oikein pystynyt kunnolla tekemään, koska käsi meni sen verran rikki. Pääsin kuitenkin tuosta harmista yli vaikka painojen nostelu oli minulle henkireikä.
Taitaa ap:n jutut olla pelkkää p...aa.
Ap on varmaan provo, kun ei osaa kirjoittaa. Ambulanssikuski on yhdyssana, toisekseen ambulanssissa ei ole erikseen kuskia vaan molemmilla ensiapuhenkilöillä on ensihoitajan koulutus vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Lupaa ei ole kysytty koska mieheni oli tiedoton. Eli takkia ei olisi saanut silpoa.
Meillä on ihan työkalut sitä varten että poistetaan vaikka kaikki vaatteet jos tarve vaatii. Siinä ei paljon hintalappuja ehdi katsella tai laittaa netin hintavertailuun.
Ukolle kaulaan kyltti, jossa lukee: "Hätätilanteessa riisu minut ja laita vaatteet puhtaina ja ehjinä osoitteeseen...". Ei tule väärinymmärryksiä jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaa ei ole kysytty koska mieheni oli tiedoton. Eli takkia ei olisi saanut silpoa.
Meillä on ihan työkalut sitä varten että poistetaan vaikka kaikki vaatteet jos tarve vaatii. Siinä ei paljon hintalappuja ehdi katsella tai laittaa netin hintavertailuun.
Hienoa että verovaroista maksetaan oikein tuhoamisvälineet ja tunnustatte että ette välitä vaatteiden hinnoista koska haluatte vain tuhota.
Kannattas oikeasti ap:n vakuuttaa yli 1000e vaatteet. Itse voisin uhrata uuden hienon takkini verisen ihmisen lämpimänä pitämiseksi, ennenkuin pelastushenkilöstö pääsee paikalle.
Multa leikattiin myöös takki ja paitakin, kun sain infarktin lokak. lopussa. Onneks selvisin, vielä tuntuu hieman rintalastassa elvytys, etenkin yskiessä. Kolesteroli vaivaset 3,9, silti infarkti. Ei ylipainoa, ei verenpainetta.