Ambulanssi kuskit leikkasivat miehen takin auki
Kommentit (101)
Kumpi on tärkeämpi: Onnistunut elvytys/traumanhoito vai ehjä takki?
Rokotetulla ollut pahat haittavaikutukset
Ei tulisi mieleenkään vaatia korvauksia. Itseltä leikattiin talvisaapas ja housut kun nilkka murtui irti poikki.
Tätä ne ambulanssimiehetkin ihmettelee. Pelastetaan ihmisen henki, joka sitten tulee vaatimaan korvauksia rikotusta puserosta.
Jumalaa saat kiittää,että olivat paikalla sen tekemässä. Jos niinkuin jollekin taholle palautetta haluat antaa.
Takkikin silputtu silpuksi. Oivoi näitä silpun tragedioita.
Otsikkoon olisi mahtunut vielä yksi yhdyssanavirhe. Ambulanssin olisi voinut kirjoittaa ambu lanssi.
HÄTÄTILA EI KATSO : Hätätila ei katso lakia jos on henkilyseessä!
Kumpi sinulle on Tärkein!
Mieti nyt !Sinun rakkaan miehesi henki vai takki joita voi ostaa mutta henkeä Ei!
Voi, voi. Olen joutunut leikkaamaan päivystyksessä vaatteita auki monet kerrat ja niin on moni muu, kun tilanne sitä vaatii. Eikä kukaan ole valittanut tai vaatinut mitään. Älyä hoi!
Jaaha, se on Silppu taas asialla. Miten sairaalloinen mies sulla oikein on, kun se on vähän väliä ambulanssissa tai sairaalassa?!
Olis sen voinut avatakin.
Käyttävät liikaa valtaa väärin.
- Sinäkö se pelastit poikani avannosta?
- Minä se olin.
- No missä se pipo on?
Vierailija kirjoitti:
Olis sen voinut avatakin.
Käyttävät liikaa valtaa väärin.
Tilanteessa, jossa jokainen sekuntti ratkaisee, kannattaakin käyttää aikaa nappien availuun ja vaatteiden riisumiseen, ettei vain mitään mene rikki. Ihmettelen, miten aloittaja on vielä hengissä eikä ole menehtynyt evoluution paineissa, kun logiikka on tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
HÄTÄTILA EI KATSO : Hätätila ei katso lakia jos on henkilyseessä!
Kumpi sinulle on Tärkein!
Mieti nyt !Sinun rakkaan miehesi henki vai takki joita voi ostaa mutta henkeä Ei!
Saattaa hyvinkin olla hieno takki. Miehen tilalle voi ottaa vaikka rekkalespon.
Koulutukseen ei kuulu vetoketjun avaaminen.
Kyllä nyt olisi mukava järjestää hautajaisia, kun ehjä takki roikkuisi eteisen naulakossa.
Takin hinta on yli yli 1000e. Ymmärtäisin jos olisivat jonkun perus Luhdan tai HH:n leikannut auki mutta joku raja on oltava tuhotöissäkin. Enhän minäkään saa mennä leikkelemään ihmisten päältä takkeja päreiksi.
Vakuutukset on sitä varten.