Joko tästä keskusteltiin: rahaa jokaiselle joka ottaa rokotteen?
Vaikuttaisiko päätöksenne, jos vaikka päätettäisiin, että kaikki kolmannen rokotteen saaneet saavat rahaa. Ja millainen summa saisi liikkeelle? 500 euroa? 1000?
Kommentit (58)
jos k-testi otettaisi anuksesta ja keilellä niin voisin harkita testiä, edellyttäen että testaaja on nätti nainen eikä saa selville henkilöllisyyttäni
Kyllä kunnonkansalainen ottaa 8 piikkiä kunhan vain saa kahdeksan ämpärillistä ilmaa kans...
Hassua. Miekin voisin ottaa piikin, jos luvattaisiin haitoista 10 000kk koko loppuelämän ajan. Jos kuolisin piikkiin niin 2 000 000 lapselleni.
Enpä usko, et lähtisivät tohon, koska oon saanut haittoja niin monesta rokotteesta. Osasta vakavia ;) Ei vaan, oikeasti en myisi kehoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ei, ei minullakaan. Olen älykäs ja hyvin informoitu, koulutettu ihminen. Olen ottanut ja otan rokotteet ihan ilman mitään maksuja.
Kenellekään ei pidä rokottautumisesta maksaa. Koko ajatus on tyhmä. Rokottamattomille sitten vaan luodaan aivan omat säännöt, joita heidät pannaan myös noudattamaan ja siten suojataan yhteiskuntaa.
Jos tällä ei saada toivottua tulosta ja riittävää turvallisuutta aikaan, sitten käytetään hyväksi sitä lain pykälää joka mahdollistaa pakkorokotukset.
Pakkorokota ihan itseäsi vaan. Ota muutama annos kokeellista lääkeinjektiota jo ensi viikolla, maailmasta tulee nopeammin parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomille pikemminkin 2000e lisävero, joka voidaan pidättää myös valtion tai kunnan maksamista avustuksista.
Sama kaikille rokotehaitoista kärsiville.
Passista saa varmaan tulonhankinta vähennyksen jos joutuu käymään testeissä sen takia.
Haluaisin Suomeen sen loton, että voit voittaa miljoonan. USA:ssa ainakin kodittomille oli rahallinen kannustin ottaa rokote.
Tämä olisi väärin niitä kohtaan, jotka ovat jo tehneet kansalaisvelvollisuutensa (ilman korvausta). Sama asia olisi jos sodan tullen etulinjan porukat ei saisi mitään, mutta käpykaartilaisia houkuteltaisiin vuoden jälkeen kevyisiin huoltotehtäviin maksamalla eri korvaus.
Ei kiinnosta koronatestit koska olen jo itse kokeillut miltä se tuntuisi; työnsin 17 senttiä persiljanvartta nenään. Vähän silmä märki ja touhutippaa pukki muttei kunmempaa
Otan joka tapauksessa kolmannen rokotteen, mutta tietysti rahakin kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi väärin niitä kohtaan, jotka ovat jo tehneet kansalaisvelvollisuutensa (ilman korvausta). Sama asia olisi jos sodan tullen etulinjan porukat ei saisi mitään, mutta käpykaartilaisia houkuteltaisiin vuoden jälkeen kevyisiin huoltotehtäviin maksamalla eri korvaus.
Tietysti pitäisi takautuvasti niille maksaa jotka ovat jo kolme rokotetta ottaneet.
Halvempaa olisi sakottaa niitä jotka eivät suostu rokotuksia ottamaan.
Kyllä mä voisin tonnin ottaa kolmannen rokotteen ottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin heti. Ihmettelen, ettei mitään tällaista kannustinta ole vielä kehitetty. On ilmeistä että lisää rokotushalukkuutta
Ei mitään syytä tämmöiseen ja se olis erittäin kontraproduktiivista. Ei muuta kun rokottamattomat kotiarestiin, pois tartuttelemasta ja tartuntoja hankkimasta. Jos riitä, niin sitten se lain suoma pakkorokotus on paikallaan.
Olen rokottamaton ja kannatan meille karanteenia. Näin saisimme nähdä kuinka korona leviää räjähdysmäisesti rokottamattomissa 🙏.
Määrätkää meidät esim kuukaudeksi täys karanteeniin sen olisin valmis toteuttamaan. Jos korona katoaa tällä, niin suostun piikin ottamaan (joskin sittenhän ei pitäisi enää olla tarvis ottakaan koska ei olisi enää koronaakaan)
Loistava ja nerokas kommentti.
Tätähän ne ei tee, koska todistaisi sen että rokotuksista ei ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronkorotus rokottamattomille ois fiksumpi. Saatas vähän kuluja kerättyä.
Nehän on niin tyhmää väkeä, ettei niistä ole edes itsensä elättäjiksi. -- Yhteiskunnalla on muita keinoja, joita voidaan käyttää ja jotka tehoavat. Ei se veronkorotus edes hyödyttäisi mitään, vakka rokotevastaisilla eli äärioikeiston lampailla, olisikin jotain verotettavaa tuloa. Rangaistus rangaistuksen vuoksi ei ole mielekäs, vaan tavoite pitää. olla yhteiskunnan ja kunnon kansalaisten suojelu. Siihen löytyy parempia keinoja rajoituksista aina ääritilanteessa pakkorokotuksiin.
Rokotepakottajat ne vasta tyhmää väkeä ovatkin. Luuletteko todellakin että pilkkaamalla, haukkumalla ja törkeällä kielenkäytöllä saatte sen epäröivän hakemaan sen rokotteen? Ei todellakaan vaan vaikutus on silloin täysin päinvastainen ja epävarmastakin tulee tiukasti k-rokotevastainen.
Lain mukaan kun edelleenkin jokaisella on oikeus päättää omasta terveydestään, olivat ne päätökset sitten kuinka typeriä tahansa. Saat juoda/syödä/tupakoida itsesi hengiltä ja muutenkin riskeerata omaa hyvinvointiasi monin tavoin. Sama koskee rokotteita, voit ihan oman arviosi perusteella joko ottaa ne tai jättää ottamatta. Koronarokote ensisijaisesti suojaa lähinnä sinua itseäsi vakavalta taudilta, se ei estä sairastumista ja tartuttamista, joten senkään perusteella pakkorokotuksille ei ole perusteita.
Itse olen jättänyt koronarokotteen ottamatta ihan jo pelkästään sen perusteella että tämän ikäisen, perusterveen ja normaalipainoisen riski saada koronan sairaalahoitoa vaativa muoto on häviävän pieni. Toinen syy on se ettei kukaan näytä tietävän kuinka monta piikkiä tullaan loppujen lopuksi vaatimaan että olet muiden silmissä ns. hyväksytty ja saat pidettyä koronapassin voimassa. Jos kyseessä olisi ollut yksi rokote ja thats it elämä jatkuu, mutta jatkuvasti lisääntyvät rokotekerrat ja siirtyvät "maalitolpat" saivat minut päätymään siihen etten tule ko. rokotetta ottamaan.
T: vakityössä oleva korkeakoulutettu joka maksaa veroja varmaan enemmän kuin ko. kommentoijalla on tuloja 😈
Hyvä kommentti.
Nämä pakottajat eivät ymmärrä perus ihmispsykologiaa ja markkinointia.
Tämä ei todellakaan ole tapa saada ihmisiä kokeelliselle piikille. Eikä muuten pysty pakkorokottamaan laillisesti koronaviruksen kaltaisen viruksen vuoksi, jolla on selviytymisprosentti lähes 100. Eri asia olisi joku koronan lailla leviävä ebolavirus tai biohyökkäys 50% tappavuudella - sitä vartenhan se laki on tehty - ei flunssaa varten.
Otan kolmannen rokotteen joka tapauksessa, mutta kyllä rahakin kelpaa.
Eiköhän rokottamattomien verrokkiryhmä ole hyvä asia. Itse asiassa korvaamattoman arvokas asia. On vain hyvä asia, kun osa on rokottamattomia.
Sieluni ei ole myytävänä.