Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin kiinni rysän päältä pikkujouluissa, hävettää!

Vierailija
12.12.2021 |

Lähdettiin porukalla työpaikalta ravintolaruokailuun ja paikassa olikin koronapassi käytössä. Mulla ei passia ole ja jäin samalla kertaa kiinni sekä valehtelusta, että rokottamattomuudesta. En kehtaa enää mennä töihin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voinut tulla yllätyksenä että passia vaaditaan

Luulin, että se koskee lähinnä vaan juottoloita ja ilta-aikaa. Pöytävaraus oli klo 16.

Ap

Joka tuutista on toitotettu kiristyneistä rajoituksista ja passivaatimuksista. Pullossako elät, jos yllätyksenä tuli ?

Oletin, että tuossa paikassa ei tarvita passia, kun ei nettisivuilla eikä fb:ssa mainittu asiasta mitään.

Ap

Vierailija
22/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut sanoivat :D

Näyttivät tyrmistyneiltä ja pomo kysyi "eikö sulla oo rokotteita?". Joku kai sanoi "no höh". Totesin vaan, että katotaan joku toinen kerta ja hiippailin kotiin.

Ap

Uh.. tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vaansanonu että jäi kotiin

Vierailija
24/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheella on lyhyet jäljet..

Vierailija
25/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut rokotteen.. nyt sen näet mitä siitä seuraa.

Vierailija
26/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei jää kiinni vastaavasta tilanteesta kahdella ässällä. Se vasta noloa on.

Vierailija
27/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinut on laitettu "siihen" porukkaan :( Olisit hyvä ihminen ottanut sen rokotteen. Miksi et ottanut? Miksi?

Vierailija
28/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voinut tulla yllätyksenä että passia vaaditaan

Luulin, että se koskee lähinnä vaan juottoloita ja ilta-aikaa. Pöytävaraus oli klo 16.

Ap

Sulla taitaa olla taipumusta luulla kaikenlaista, kun et rokotuksiakaan ole ottanut.

Vierailija
29/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut sanoivat :D

Näyttivät tyrmistyneiltä ja pomo kysyi "eikö sulla oo rokotteita?". Joku kai sanoi "no höh". Totesin vaan, että katotaan joku toinen kerta ja hiippailin kotiin.

Ap

Voi ei.. 

Vierailija
30/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän itse monia rokottamattomia työpaikaltani. Ei kinosta yhtää onko ottanu tai ei. En vaan jaksa kuunnella kun jaksavat valittaa rajoituksista ja rokotteiden saarnaamista. Sanon ap että monia ei kiinnosta oletko rokottamaton tai ei. Henkilökohtainen asia onko ottanu tai ei.

Vierailija
31/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäån tästä häpeäketju. Itse huomasin juuri äsken hävittäneeni pussukan, jossa oli työpaikan avaimet, kotiavaimet ja miesyståvån kåmpän avaimet.

Eikä aavistustakaan mihin, en ole ollut edes humalassa. Luultavasti pussukka jäi junaan. Tosi mieltä ylentävää tänään mennä illallatöihin, kun ei pääse edes portista sisään. Ja nää on jo toiset työpaikan hävitetyt avaimet (ekat kyllä löyty, mutta ehdittiin tilata uudet).

Vttt ttu

Vierailija
32/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi yhtään, jos jollain ei ole rokotetta. Ei ole itselläkään. Halveksun tätä propagandaa.

Kunhan halveksut kotona etkä yritä tunkea ihmisten joukkoon

Vierailija
33/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei jää kiinni vastaavasta tilanteesta kahdella ässällä. Se vasta noloa on.

Millä ässällä

Vierailija
34/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän itse monia rokottamattomia työpaikaltani. Ei kinosta yhtää onko ottanu tai ei. En vaan jaksa kuunnella kun jaksavat valittaa rajoituksista ja rokotteiden saarnaamista. Sanon ap että monia ei kiinnosta oletko rokottamaton tai ei. Henkilökohtainen asia onko ottanu tai ei.

Mun työpaikalla ei juuri nyt muusta puhutakaan kuin siitä, että koronapassi pitäis saada jo äkkiä työpaikoillekin.

Ap

Vierailija
35/35 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken kyseli passia yhdessä paikassa sanoin vitut mitä paskaa.

En ota kusetuspiikkiä.

Miksi yleensäkään olit tunkemassa itseäsi sinne yhteen paikkaan