Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaltoileva päänsärky rv 37

Vierailija
19.03.2015 |

Minulla on siis ollut aaltoilevaa päänsärkyä nyt yhteensä muutaman viikon ajan. Kipu on yleensä siedettävää, välillä sitä ei edes huomaa. Mutta ajoittain päänsärky on melko kovaa muutamien minuuttien ajan (useamman kerran päivässä siis). Onko tämä tyypillistä raskausmyrkytyksen päänsärkyä? Tähän ei auta särkylääkkeet ollenkaan. Ennen raskautta en oikeastaan koskaan kärsinyt päänsärystä, ehkä kerran vuodessa otin puolikkaan särkylääkkeen päänsäryn vuoksi.

Olen lukenut paljon raskausmyrkytyksestä netistä, mutta siellä ei tarkemmin kerrota minkälaista päänsärky on, sen takia kyselen.

Lisäksi minua huimaa päivittäin. Välillä myös silloin kuin istun vaikka sohvalla. Onko huimaus ollut jollakin teistä raskausmyrkytyksen oire?

Olen neuvolassa seurannassa raskausmyrkytysepäilyn vuoksi, sillä verenpaineeni ovat olleet hieman koholla ja sain verenpainemittarin kotiin. Toivon pikaisia ja asiallisia vastauksia ! Kiitos :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla rm. Mä olin jo vähemmillä oireilla sairaalassa. Tai no, proteiinia ++ mutta ei muita oireita. Soita synnyttäjien vastaanottoon! Rm voi pahentua tunnissa tappavaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi