Eikö jotkut miehet halua olla parisuhteessa?
Kun ovat vuodesta toiseen sinkkuna vaikka ovat kaikinpuolin kunnollisia miehiä ja varmasti kelpaisivat monelle naiselle.
Kommentit (34)
Tulen parhaiten toimeen yksin enkä halua toisia ihmisiä elämääni enkä kotiini.
Viihdyn ja pärjään parhaiten yksin enkä ole kiinnostunut seksistä. Mitä tekisin parisuhteella?
m27
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri on tuollainen mies. Aivan ihana jätkä, mutta ei ilmeisesti ole koskaan edes ollut parisuhteessa. Ei kiinnostunut minustakaan "sillä tavalla" vaikka todella hyvin tullaankin juttuun.
Sait tuon kuulostamaan siltä ettei mies kiinnostu "edes sinusta"
Olen jo kerran eronnut ja tiedän, mitä elämä saman katon alla naisen kanssa voi olla. Siksi olen suosinut FWB- ja seksisuhteita eron jälkeen. Tuntuvat olevan suosiossa myös naisten keskuudessa PK-seudulla. M41
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn ja pärjään parhaiten yksin enkä ole kiinnostunut seksistä. Mitä tekisin parisuhteella?
m27
testotasot?
Onhan tuota koitettu, mutta standardit ovat moderneilla naisilla turhan korkealla, eikä enää jaksa tavoitella mahdottomuuksia. Pari suhdetta takana, joissa olis pitänyt olla vuorokauden ympäri viihdyttämässä heitä. Viimeisimmän kanssa kariutui, kun hän sitten haki sitä huomiota muualta ja petti, aneli kyllä anteeksi ja olisi halunnut jatkaa. Eikä minulla ole mitään tarjottavaa suhteeseen, kuin itseni, köyhä kun olen. Se ei suurimmalle osalle moderneista naisista riitä, kun pitäisi olla asunto, korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen työ, jotta pääset edes alkukarsinnoista läpi. Joten tiivistettynä, ei maksa vaivaa hankkia parisuhdetta, kun standardit on asetettu niin korkealle, enkä rupea käymään jotain korkeakouluja ja hankkimaan hyväpalkkaista vastuullista työtä vain naista mielyttääkseen, pärjään ihan hyvn vähemmälläkin. Mutta ehkä aloituksella tarkoitettiinkin kunnon miehellä juuri tämmöistä hyväpalkkaista korkeakoulutettua miestä, eikä kaltaisiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m27
testotasot?
Miksi ne sinua kiinnostaa?
Valitatte
aina
että
miehiä
kiinnostaa
vain
seksi.
Ja sit kun ei kiinnosta ollaan kerrotaan että mies tarvitsee lääkkeitä.
Ei halua. Miehet ovat kuin kissoja. Itsenäisiä vaeltajia.
Parisuhteet ja perhe-elämä on jo koettu.
Viihdyn paremmin omassa omannäköisessäni kodissa, käyttäen aikani ja resurssini miten parhaiten haluan.
Parisuhde vesittää koko elämän oudoksi kompromissimössöksi. Ja stereotyyppistä naiskäytöstä en vaan jaksa kertakaikkiaan enää millään tasolla.
Seksiä silloin tällöin, se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet ja perhe-elämä on jo koettu.
Seksiä silloin tällöin, se riittää minulle.
Sama täällä. Riittää että muutaman viikon välein pääsee pussit tyhjentämään naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m27
testotasot?
En tiedä, ainakin salilla tulee hyvin kehitystä ja se riittää.
Ei pariutuminen mikään elämän tarkoitus ole.
En ole vielä päättänyt haluanko elää parisuhteessa vai elänkö elämäni yksin
M29
Tiedän jo millaista seksi on, mitä tekisin parisuhteella?