Miten Prisman ruokatilaukseen lisätään esim.loimulohi?
Viimeksi sitä ei tilauksen mukana tullut, vaikka taatusti Prismojen kalatiskeillä on kutakuinkin aina loimulohta valikoimissa.
En tiedä mitä tein tuotetta lisätessäni väärin, loimulohi-sanalla se oli ja grammamääränkin tietty laitoin.
Mitä en ymmärrä/osaa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Väitän, Prisman kalatiskin ja lihatiskien irtomyynnissä olevia tuotteita ei voi tilata verkkokaupan kautta. Et voi ostaa grillattua kanaa Prisman verkkokaupan kautta.
olen muuten ostanut pariin kertaan. useinkaan sitä ei näy valikoimissa, mutta kun näkyy, ostan aina. Itseä ei haittaa, jos se vähän jäähtyy matkalla, koska se kuitenkin menee uuniin ja kuummennettavaksi kotona samaan aikaan kun riisi kypsentyy. en tiedä miksi tai miten olen onnistunut grillatun broilerin tilaamaan verkkokaupasta, mutta olen monesti miettinyt miksei sitä saisi aina tilata. Toki siinä voi olla joku elintarvikehygieniaketjuasia, mutta meillä on suomessa liikaa byrokratiaa näissä asioissa. grillattuun broileriinkin voisi lätkäistä tarran, että kuumennettava ennen käyttöä.
Väitän, Prisman kalatiskin ja lihatiskien irtomyynnissä olevia tuotteita ei voi tilata verkkokaupan kautta. Et voi ostaa grillattua kanaa Prisman verkkokaupan kautta.