Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotkut vain liian tyhmiä yliopistoon?

Vierailija
19.03.2015 |

Esim. minä. Entäs jos vaan ei ole kykyä sinne, ja siksi en pääse? Vai pääseekö kuka vaan kun tekee tarpeeksi duunia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:36"]Esim. minä. Entäs jos vaan ei ole kykyä sinne, ja siksi en pääse? Vai pääseekö kuka vaan kun tekee tarpeeksi duunia?
[/quote]Helppo vastata: Ovat.

Vierailija
22/26 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kun eivät selviä peruskoulustakaan, kuin säälistä. Eivät lue sujuvasti, eivät osaa laskea päässä tai kertotauluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja yliopistossa epäonnistuneetliian vanhoja ja tyhmiä ammattti korkeakouluun.. ##

Vierailija
24/26 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen, en tunnu selviävän edes ammattikorkeasta.. Kiinnostus nolla, jää varmasti kesken tämä homma.

Vierailija
25/26 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pääse lääkikseen. Hae Viroon.

Virolaiset korkeakoulut perivät lukukausimaksuja englanninkielisistä koulutusohj

elmista. Vironkieliset koulutusohjelmat, jotka edellyttävät täysipäiväisiä opintoja, ovat sen sijaan maksuttomia.

Lukukausimaksut ovat yleensä noin 1660–7500 € vuodessa. Lukukausimaksut vaihtelevat korkeakoulujen ja koulutusohjelmien välillä. Esimerkiksi lääketieteellisen koulutusohjelman lukukausimaksu on 12 000 € vuodessa.

Siihen päälle sitten asumis- ja elinkustannukset.

Opiskelutahti on kova, ja kokeita ja pienempiä testejä on paljon. 

Tarton ylioåpistoon kansainvälisiä opiskelijoita otetaan vuosittain noin 24 ja opetuskieli on englanti.

Niin että jos kukkaro kestää ja englanti on sujuvaa, mikä ettei.

Sisäänpääsy ei ole mikään itsestäänselvyys sekään. 

terv. Tartonsuomalainen

Vierailija
26/26 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yläkoulun opettajana voin sanoa, että aivan varmasti merkittävä osa ihmisistä on liian tyhmiä ihan motivaatiosta riippumatta. Monelle yleisopetuksenkin oppilaalle tuottaa oikeasti tuskaa jo peruskoulun oppimäärä. Ja kyllä, kokenut opettaja erottaa yleensä alisuorittavan murrosikäisen niistä, joille on vain lusikalla annettu. Nykyisen lempeän arvioinnin takia näillä voi olla ihan hyvät arvosanatkin, kun ulkoa opiskelu ja tunnollisuus riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi