Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ennen todella hoikka ja aina huoliteltu, viimeisten

Vierailija
19.03.2015 |

vuosien aikana mt-lääkityksellä ja liikunnan lopettamisella sekä sillä, että syön ihan mitä sattuu, oon lihonu yli 20kg, en enää jaksa juurikaan meikata tmv asioita jotka ennen oli mulle tärkeitä. Naama on aina ollut nätti ja on sitä edelleen, siitä kiitos geeneille.

Mutta niin, asiani oli se, että erikoisinta on ollut huomata se, että mulla on nyt paljon enemmän miehiä (siis sellaisia "vakavasti otettavia", ja "tavallisia") ympärillä ja avoimesti esittävät kiinnostuksensa, kuin silloin kun olin 50-kilonen (170kg) aina viimesen päälle meikattu, töissä, trendikkäät harrastukset jne. Toki silloinkin miehet lähestyi, baarissa lähinnä seksin perässä, sellaset pinnalliset ja itsekin huippuunsa trimmatut playerit, jotka lopulta aiheutti vain pelkkiä sydänsuruja.

Olen tullut siihen lopputulokseen, että nyt enemmän taviksena, pulleampana, pätkätyöläisenä jne olen jotenkin helposti lähestyttävämpi monien ei-niin-pinnallisten miesten mielestä. Myöskään ystäviä mulla ei koskaa ole ollut näin paljoa, sekä mies- että naispuolisia. Että jotain iloa masiksesta ja lihomisestakin :) En tiedä, mikä oli aloituksen pointti, ehkä kannustaa muita että tämmöinenkin on mahdollista, vaikka itse kokisi epäonnistuneensa joissakin itselleen asettamissa "tavoitteissa".

Aurinkoista kevättä kaikille :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 kg?

Vierailija
2/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori typo, siis 170cm :D ennen 50kg, nyt yli 70.

Vierailija
4/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katovaista. Luonnollisuus on valttia.

Vierailija
5/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 170cm pitkänä ja 70 kiloisena onneksi vielä mitenkään hirmu lihava. Riippuu tietysti siitä miten paino on jakautunut. Mutta voin kyllä samaistua tuohon. Itsellänikin on ollut enemmän vientiä normaalipainon ylärajoilla, kuin hoikkana. Toisaalta en usko, että kukaan on vähemmän "pinnallinen" lähestyessään sinua. Hän pitää sinua hyvin viehättävänä, mutta ei kuitenkaan liian viehättävänä, jolloin kokisi ettei hänellä ole mitään mahiksia sinuun. On mahdotonta olla välittämättä toisen ulkonäöstä, jos haetaan romanttista partneria. Eihän siinä olisi edes mitään järkeä. Kaverit ovat sitä varten. 

Vierailija
6/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 172 cm ja 110 kg ja aina on riittänyt miehiä =D Normaalipainoisia ja komeita. Ei se massa vaan kuinka sen kantaa.

Vierailija
7/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko kuitenkin ennemminkin siitä että on itse vanhempi ja viisaampi ja myös ne ympärillä olevat ihmiset ovat aikuistuneet ja viisastuneet?

Vierailija
8/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Pitäisikö tässä olla tyytyväinen lievästi ylipainoisena vain koska miehet tykkää?! Ei mua kiinnosta miesten mielipide.

Vierailija
9/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että kauniilla naisilla ei ole helppoa miesten kanssa...juurikin siitä syystä mitä ap kirjoitti. Taviksena ja perusnättinä saa kivoimmat miehet.

Vierailija
10/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:16"]

Yök. Pitäisikö tässä olla tyytyväinen lievästi ylipainoisena vain koska miehet tykkää?! Ei mua kiinnosta miesten mielipide.

[/quote]

En nyt todellakaan tarkoittanut tuota. Vaan sitä, että kun menetin sen, mitä olin aina pitänyt suunnilleen elämäni tärkeimpänä asiani (hoikka timmi kroppa ja "täydellinen " ulkonäkö), sainkin yllätyksekseni tilalle paljon enemmän - enemmän ja parempia ihmissuhteita, mitä mulla ikinä aiemmin oli ollut. Tottakai, jos itse kärsisin "läskeistäni", laihduttaisin taas 50-kiloiseksi takas, mutta pointti oli se, että oon myös oppinu joustamaan siitä ylikriittisestä minäkuvasta joka mulla ennen oli, ja tajunnut että kelpaan ja olen hyväksytty muutenkin, sekä muille että nyt lopulta myös itselleni. :) ap

Vierailija
11/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:16"]

[/quote]

En nyt todellakaan tarkoittanut tuota. Vaan sitä, että kun menetin sen, mitä olin aina pitänyt suunnilleen elämäni tärkeimpänä asiani (hoikka timmi kroppa ja "täydellinen " ulkonäkö), sainkin yllätyksekseni tilalle paljon enemmän - enemmän ja parempia ihmissuhteita, mitä mulla ikinä aiemmin oli ollut. Tottakai, jos itse kärsisin "läskeistäni", laihduttaisin taas 50-kiloiseksi takas, mutta pointti oli se, että oon myös oppinu joustamaan siitä ylikriittisestä minäkuvasta joka mulla ennen oli, ja tajunnut että kelpaan ja olen hyväksytty muutenkin, sekä muille että nyt lopulta myös itselleni. :) ap

[/quote]

Okei. Tai sit ne mielialalääkkeet on auttanu sua. 

Vierailija
12/12 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella ruma ja lihavimmillanikin, mulla on pyörinyt paljon miehiä ympärillä. On ollut paljon seksisuhteita, muutama seurustelu suhde ja varmaan yli 30 yhdenillanjuttua, minut on raiskattukin useamman kerran(asian vierestä) mutta onkohan niin, että "b-luokan makkaraa" on helpompi lähestyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan