Vain homomiehet värjää hiuksia.
Aina tulee mieleen homo, jos näen heteromiehellä värjätyt hiukset.
Kommentit (17)
Tässä tapauksessa vika on korviesi välissä, ei niissä hiuksiaan värjäävissä miehissä.
Onhan se useimmiten vähän hölmön näköistä, mutta eipä sitä nuorilta miehenaluilta voi mitään metrin henkistä munaa odottaa. Joillekin se ei tietysti kasva ikinä. Ja joiltain putoaa pois kun alkaa harmaantua joskus nelikymppisenä.
Yksilöitä miehetkin.
olen homo enkä värjää tukkaa :0 vai tarkoittaako tämä että olen piilohetero, ties vaikka pian olisikin kaapista ulostuleminen part 2! xD
Mistä tiedät kuka värjää ja kuka ei? Toki joissain tapauksissa sen huomaa, mutta esim. mun mies värjää tummista hiuksistaan harmaat pois ja lopputulos on luonnollinen. Kukaan ei arvaa hänen värjäävän koska värisävy on sama kuin oma hiustensävy, ilman harmaita hiuksia. Eikä hän varmastikaan ole homo.
Viimeistään siinä vaiheessa kun mies alkaa harmaantumaan, niin värjäys on suotuisaa.
N24
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:10"]Mistä tiedät kuka värjää ja kuka ei? Toki joissain tapauksissa sen huomaa, mutta esim. mun mies värjää tummista hiuksistaan harmaat pois ja lopputulos on luonnollinen. Kukaan ei arvaa hänen värjäävän koska värisävy on sama kuin oma hiustensävy, ilman harmaita hiuksia. Eikä hän varmastikaan ole homo.
[/quote]. Homo mikä homo. Onko huono itsetunto??????
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:03"]
olen homo enkä värjää tukkaa :0 vai tarkoittaako tämä että olen piilohetero, ties vaikka pian olisikin kaapista ulostuleminen part 2! xD
[/quote]
Kumpi näistä oli ap:n väittämä:
[ ] Kaikki homomiehet värjäävät hiuksiaan.
[X] Kaikki hiuksiaan värjäävät miehet ovat homoja.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:54"]
Entä hiuksia värjäävät naiset? Kaikki lesboja?
[/quote]
Ei, vaan ne naiset, jotka eivät värjää hiuksiaan, on lesboja!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:56"]
[/quote]
[/quote]
Aah, niin tietenkin, ihan loogista!
Tunnen kaksi miestä, jotka värjäävät näkyvästi hiuksiaan jopa ihan toisesta värisävystä toiseen, eli ei ainoastaan harmaiden värjäämistä. Toinen on kuin onkin homo, toinen taas on parturi-kampaajan poika.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:56"]
[/quote]
[/quote]
Aah, niin tietenkin, ihan loogista!
[/quote]
No voi hitto, elän naisen kanssa ja hiukset on värjätty elin olenkohan sittenkin hetero. Lisäksi vielä meikkaankin! Eipä muuta kuin miestä etsimään, mutta sellaista, joka ei värjää hiuksiaan ;)
Hiustenvärjääminen monilla miehillä tekee niistä paljon komeamman. Ainakin jos oma väri on maantienharmaa!
Jaahas, enpä olisi Johannes Virolaisestakaan moista uskonut.
Paljon nykyään vaaditaan, että homoksi pääsee. Ennen riitti, kun käytti dödöä ja harjasi hampaansa.
Musta miehet ei nykyään värjää tukkaa. Omakin värjäsi viimeksi joskus 5v sitten ja se värjätty tuntuu nyt ihan karsealta. Tosin en omaanikaan enää värjää. Mies on maantie/vaalea, mulla keskiruskea punaiseen päin.