Elina G pokasi tanssiopettajansa!
Ihanaa! Onnea heille!
https://www.instagram.com/p/CXYLsuGNQJ-/?utm_medium=copy_link
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan ellun iskemiskouluun ku tollasia saa, edellinen oli varsin näpsäkkä.
Eipä vain saa pidettyä noita?
Onnea heille! Kemia heidän välillään oli käsin kosketeltavaa. Uskoin tosin, että Ellu oli yksipuolisesti ihastunut ja ehkä siinä vaiheessa olikin. Ellu näyttää suosivan vanhempia naisia, edellinenkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon bi mutta tykkään vaan tosi naisellisista naisista. Oon seurustellut vaan miesten kanssa kun semmosiin kauniisiin, pitkähiuksisiin, mekkoja käyttäviin ja hoikkiin bi/lesbo-naisiin ei törmää missään.
Vähän ihmettelen, miksi lesbot, jotka viehättyvät nimenomaan naiseudesta/naisellisuudesta (joo joo on monenlaista tapaa olla nainen), aina valitsevat kumppaniksi tuollaisen "lähes miehen"?
No kun kaikki lesbot eivät nimenomaan viehäty naisellisuudesta, vaan naiseudesta. Kyllä keksit varmaan itsekin, mitä eroja on maskuliinisilla naisilla vs miehillä.
Tämä. En voi sietää sellaista teennäistä, päälleliimattua ja opittua naisellisuutta, keikistelyä ja söpöilyä. Sen kaupallisuutta ja sitä, kuinka siitä on muokattu sellainen, mistä heteromiesten uskotaan yleisesti pitävän. Kuinka naisille uskotellaan, että he eivät ole tarpeeksi ellei heillä ole tekokynsiä, tekorintoja, pitkää tukkaa, epätodellisen kaunista naamaa minkä saa aikaiseksi vain meikillä, korkeaa ääntä, kikatusta, aina vaadittua hymyä..
En kyllä myöskään sitä, että oma naiseus kielletään, kun se yhdistetään juuri tuollaisiin asioihin, ja sitten koetaankin tarvetta olla jokin muunsukupuolinen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan ellun iskemiskouluun ku tollasia saa, edellinen oli varsin näpsäkkä.
Eipä vain saa pidettyä noita?
Ehkä tällä kertaa saa. Miehet taitavat olla kateellisia :D
Tämäpä oli yllätys! Minä uskoin myös siihen että pelkästään Ellulla oli tunteita. Mutta hyvä että kävi näin! Maailmassa ei voi ikinä olla liikaa rakkautta.
Jos Kanala sai osallistujat luulemaan, että ovat ensitreffit - ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta ??? No, siltä kyllä niissä lopun tunnelmissa näytti, että oli jotenkin ihastunut. Ajattelin, että kauheaa, jos tanssiope saa Gustafsonnista stalkkaajan tms.
Tämä.
Jotain tuossa Elinassa on. On maskuliinisempi kuin moni mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän itsekin pari tuollaista hetero femme-butch paria. Eihän ne kauaa kestäneet. Yleensä kaatuvat lapsihaaveisiin. Toivottavasti Elinalla ja Anskulla kestää!
Lesbopareille voi ihan hyvin tulla lapsia hoitojen kautta.
Ei kai nyt kukaan itseään kunnioittava lesbo ota sisäänsä mitään miehestä peräisin olevaa?
Pienessä humalassa saattaa ottaakin, tiedän itse tosielämästä yhden tapauksen joka päätyi lapsen saantiin. Ehkä taustalla oli myös toive lapsesta siinä kohtaa, mutta pienen alkoholimäärän avustuksella päätyi ihan tavallisen miehen kanssa noihin puuhiin.
Antakaa nyt ihmiset heidän olla rakastuneita. Mitä se keltään on pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän itsekin pari tuollaista hetero femme-butch paria. Eihän ne kauaa kestäneet. Yleensä kaatuvat lapsihaaveisiin. Toivottavasti Elinalla ja Anskulla kestää!
Lesbopareille voi ihan hyvin tulla lapsia hoitojen kautta.
Ei kai nyt kukaan itseään kunnioittava lesbo ota sisäänsä mitään miehestä peräisin olevaa?
Pienessä humalassa saattaa ottaakin, tiedän itse tosielämästä yhden tapauksen joka päätyi lapsen saantiin. Ehkä taustalla oli myös toive lapsesta siinä kohtaa, mutta pienen alkoholimäärän avustuksella päätyi ihan tavallisen miehen kanssa noihin puuhiin.
Alkoholi yleensä poistaa estoo ja tuo todellisen luonteen pois. Kyseessä ei siis ollut lesbo, vaan kaappihetero.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt ihmiset heidän olla rakastuneita. Mitä se keltään on pois.
kyllä ansku on pois mun pedistä ny sit..
Ihana uutinen!!! Minusta sen näki kyllä molemmista jo ohjelman aikana! ❤️😍🥰✨
Minusta Anskusta välittyi aina pieni vaivaantuneisuus, kun Elllu hehkutti ja oli niin lääpällään häneen ohjelman teon ja treenien aikana. Siksi tuli ihan puskista tämä, että Ansku onkin lämmennyt. Olikohan tämä väsytysvoitto? Ellu yrittänyt pokailla Anskua sinnikkäästi ja rohkaista kokeilemaan toista sukupuolta, kunnes Ansku päättänyt heittäytyä..? Anskulla ehkä ollut niin huonoja kokemuksia aiemmista suhteista miesten kanssa, että tahtoo nyt katsoa tämän uudenlaisen kortin..?
Tai en tiedä, ehkä Ansku on ollut aina bi. Päivärinnan ja muissakin haastatteluissa aina ollut haluton puhumaan mitään parisuhdeasioistaan.
Aiemmin huhuiltiin (heti Anskun avioeron jälkeen eli kaudella 2020), että Anskulla olisi suhde erääseen musikaalimaailmasta tuttuun näyttelijä-laulajaan. Silloin arvailtiin mm. Lauri Mikkolaa sekä Mikael Saarta (joka Maikkarin haastattelussa kieltäytyi myhäillen kertomasta miksi kannustaa Anskua). Saari oli myös eronnut samoihin aikoihin. No voihan olla, että tuolloin Ansku vielä tapaili jotakuta miestä, mutta nyt on sitten siirtynyt naiseen. Onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö muista kuinka toinen kiehnäs ja nuuhki toista.
Muistetaan, mutta se kiinnostus vaikutti hyvin yksipuoliselta. Ansku vaikutti hymyilevan kohteliaisuudesta ja shown vuoksi.
Anskun vaivaantuneusuus Elinan huomionosoituksista ja kosketuksista saattoi johtua siitä, että hän tuolloin vielä prosessoi asiaa, eikä olut valmis tulemaan kaapista ulos. Saattoi tuntea hämmennystä tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Anskulla on joku kriisi!! Eihän kukaan terve ihminen mee naimisiin miehen kanssa ja sit yhtäkkiä vaihda rumaan naiseen.
Eiköhän Ellu potkaista pihalle kun kriisi helpottaa.
Samaa mietin. Rankka avioero, rakkaan koiran kuolema keväällä/kesällä sekä ero tuoreemmasta miesystävästä. Tuntenut olonsa yksinäiseksi. Nyt halunnut kokeilla jotain uutta.
Näyttävät niin onnellisilta. Onnea heille!
No on sillä useimmille.