Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elina G pokasi tanssiopettajansa!

Kommentit (356)

Vierailija
21/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon bi mutta tykkään vaan tosi naisellisista naisista. Oon seurustellut vaan miesten kanssa kun semmosiin kauniisiin, pitkähiuksisiin, mekkoja käyttäviin ja hoikkiin bi/lesbo-naisiin ei törmää missään. 

Vähän ihmettelen, miksi lesbot, jotka viehättyvät nimenomaan naiseudesta/naisellisuudesta (joo joo on monenlaista tapaa olla nainen), aina valitsevat kumppaniksi tuollaisen "lähes miehen"?

Vierailija
22/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti kun näin kuvan noista yhdessä, itse ohjelmaa en edes seurannut. Ovat ihan samannäköiset, oikein naimanaamat. Sellaiset usein ihastuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin osasin arvata, että näin voisi käydä. Mä en tuota Elinaa pahemmin arvosta. Veti hienosti maton exänsä jalkojen alta. Taitaa tuo herttaisuus olla vain ulkokuori. Sisimmältään itsekeskeinen ja huomiosta nauttiva?

Ja ei, tämä ei ole mitään negatiivista seksuaalivähemmistöön kuuluvaa kohtaan. Kuulun itsekin tuohon vähemmistöön.

Exän ja Elinan itsensä haastatteluista ymmärsin, että Elinaa ahdisti parisuhteessa olo ja halusi tavata uusia ihmisiä ja elää vapaasti. Jotenkin tuli semmoinen olo että elää nyt ikään kuin menetettyä nuoruutta, vaikka en hänen nuoruudestaan tiedä. Mutta hän halusi muuttaa Helsinkiin ja olla vapaa. Toivottavasti nyt onni sitten löytyi eikä kummankaan sydän säry.

Vierailija
24/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tavallaan viehätyn miesmäisistä naisista, ja voisin ihastua Elinaankin, etenkin jos hän on karismaattinen tyyppi. Seksiä en silti naisen kanssa pystyisi harrastamaan..

Vierailija
25/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?? Eikö Ansku ole hetero?

Ei ole enää.

Vierailija
26/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin heti kun näin kuvan noista yhdessä, itse ohjelmaa en edes seurannut. Ovat ihan samannäköiset, oikein naimanaamat. Sellaiset usein ihastuvat.

Ei oo kyllä yhtään samannäköiset, ei sitten mitenkään.

Vierailija
27/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin on joskus viehättänyt maskuliininen nainen. En usko, että seksiin asti etenisi, mutta kaukaa voisin ihailla. Sellainen lyhythiuksinen, tatuoitu nainen. Tulee mieleen pahat pojat :D

Vierailija
28/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on iltalehdessä?

Ainakin Iltasanomissa:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008469291.html

Vierailija
29/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä yhtään samannäköiset, ei sitten mitenkään.

No todellakin ovat. Hyvinkin samanlaiset kasvonpiirteet. Sokeako olet?

Vierailija
30/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon bi mutta tykkään vaan tosi naisellisista naisista. Oon seurustellut vaan miesten kanssa kun semmosiin kauniisiin, pitkähiuksisiin, mekkoja käyttäviin ja hoikkiin bi/lesbo-naisiin ei törmää missään. 

Vähän ihmettelen, miksi lesbot, jotka viehättyvät nimenomaan naiseudesta/naisellisuudesta (joo joo on monenlaista tapaa olla nainen), aina valitsevat kumppaniksi tuollaisen "lähes miehen"?

No kun kaikki lesbot eivät nimenomaan viehäty naisellisuudesta, vaan naiseudesta. Kyllä keksit varmaan itsekin, mitä eroja on maskuliinisilla naisilla vs miehillä.

Vierailija
31/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinalla on ollut aika hyvännäköisiä ja naisellisia naisia. Joku siinä ilmeisesti vetoaa.

Vierailija
32/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän näitä pareja tuosta ohjelmasta on julkisuuteen tullut. Kovasti tunnelmaa yritetään virittää ohjelman puolesta ja välillä jotkut parit on näyttäneet niin hyvältä, että on jopa toivonut, että olisi jotain tapahtunut...

Eikös tältä kaudelta jotain pientä huhua kulkenut siitä Jennistä ja tanssiparistaan?

Vierailija
33/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää se palaute mitä varmaan saavat. Ihmiset osaa olla inhottavia.

Vierailija
34/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon

Vierailija
35/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itsekin pari tuollaista hetero femme-butch paria. Eihän ne kauaa kestäneet. Yleensä kaatuvat lapsihaaveisiin. Toivottavasti Elinalla ja Anskulla kestää!

Lesbopareille voi ihan hyvin tulla lapsia hoitojen kautta.

Homoparit voi hankkia lapsia sijaissynnyttäjän tai adoption kautta. Niin kai se tasa-arvo toimii.

Vierailija
36/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan ellun iskemiskouluun ku tollasia saa, edellinen oli varsin näpsäkkä.

Vierailija
38/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä sukupuolella ole väliä jos kemiat pelaa ja ihastuu :)

Hetkinen. Et kai sinä nyt olettanut näiden henkilöiden sukupuolia?

Vierailija
39/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinasta näki jo TTK:ssa. Näköjään sai vieteltyä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1be1b180-52fc-45c9-80e2-304044…

Vierailija
40/356 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Ansku on lesbo, ehkä bi. Mutta voi olla myös ihan heterokin. Ihastui ihmiseen ihmisenä eikä sukupuoleen. Luulen, että tämä tulee yleistymään tulevaisuudessa.