Inhokkikarkkisi?
Mun inhokkikarkkeja on salmiakit. En tykkää yhtään, pthyi!!! :-X
Kommentit (95)
Kaikki halpiskarkit. Itse tykkään mm. täällä parjatuista viinikumeista ja englanninlakuista, kunhan ne ovat niitä "oikeita". Lisäksi Budapest, Mozartin kuulat, Bounty, liköörikonvehdit...
Budabestit, Geishat, kaikki suomalaiset tryffeleiksi nimitetyt, mignon munat.
Niissä suklaakonvehdeissa on osa ihan tosi pahan makuisia.
Viinikumit. Vai mitä ne limaiset esanssikarkit on..
Monet ulkomailla valmistetut karkit ovat aika pahoja. Näin kun pääsiäinen on tulollaan, niin täytyy mainita minikokoiset mössötäytteiset suklaamunat. Puistattavia; sekä suklaa että täyte ala-arvoisia. Samanlaisia tehtiin joskus vuosia sitten meilläkin ja ne olivat tosi herkkuja! Nimitimme niitä pikkuveljeni kanssa vähän epäkunnioittavasti kuramuniksi löysän täytteen takia.
Kaikki superkirpeät. Kunnon itsensä kiduttamista.
T. Suklaan ystävä
Kaikki "nynnysalmiakit" joita on ripoteltu jumalaton määrä esim. Aarrearkkuun ja Pelixistäkin löytyy jotain vastaavia. Pehmeitä ja mustia mutta kunnon salmiakin maku uupuu ja lopputulos on semmoinen mauton löllö.
Werther's original, Fazerin parhaat, kaikki tuttifrutti/remix/tv-mix -sotkut (ihan sama minkä valmistajan). Ja jos suklaa lasketaan karkiksi, niin saksalaiset joulukalenteri- ja pääsiäissuklaat... :x
Fazerin sininen maistuu ällöttävälle.
Täällä mainituista ne viinikumit (?? Eli ne pehmeät esanssiällötykset) ja marmeladi (vihreät kuulat.. hrrr..), ja sitten ne mitä on esim tv-mix pusseissa, sellaiset missä on jotain sinisiä nompparellijuttuja päällä ja joku ällöttävä sisus.. ne on kauheinta mitä tiedän.
Liitulakut, Budapest, moni salmiakki, fazerin sininen (liian tujua), keltaiset karkit.
Liköörikonvehdit myös minulla. Yök!
Budapest-suklaat, M&M:t, kaikki Pandan tai jonkun kaupan oman merkin "suklaat"...
Kaikki kirpeät hedelmäkarkit! Varsinkin remix-pussissa sellainen vaalean keltainen sitruunakarkki! Hyi!
Salmiakit, lakritsit ja punssikarkit on hirveitä. Samoin kuin liköörikonvehdit.
Ne pyöreät siniset nonparelliällötykset. Ja kaikki sellaiset "raikkaat" salmiakit kuten Sisu, Pantteri ja Super Salmiakki.
Pihlajanmarja. Marmeladi yleensäkin. Erityisen pahoja ovat marmeladitäytteiset suklaakonvehdit.