Ihana pussilakana tuli ostettua Ikeasta
Siis tämmönen:
http://m.ikea.com/fi/fi/catalog/products/art/20197519/
Heti ku näin ton, aattelin, että pakko saada lapselle tommonen. ;-)
Mitäs löytöjä te muut ootte tehny viimeaikoina?
Kommentit (8)
on kyllä hauska teema ja ihanat värit! malttaakohan noissa edes nukkua :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:13"]on kyllä hauska teema ja ihanat värit! malttaakohan noissa edes nukkua :)
[/quote]
Lapsi ainakin oli ihan innoissaan. Mä ihailen itse vaan tuota luotokuvaa. On niin ihana. Muurahaiset, hämähäkit ja kaikki löytyy. :-P Ap
Yäk, mä oon aina ihmetellyt kun ikeassa on aikuisille ihan kivoja ja jopa tosi hienoja, mutta noi lasten on ihan kaameita!
Oi että, ihana! Meillä on pojalla samantyylinen matto ikeasta, siinä on nurmikkoa ja vettä ja eläinten jalanjälkiä, kantoja ym. Toi sopis ihanasti huoneen teemaan, täytyy varmaan kans ostaa :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:23"]Oi että, ihana! Meillä on pojalla samantyylinen matto ikeasta, siinä on nurmikkoa ja vettä ja eläinten jalanjälkiä, kantoja ym. Toi sopis ihanasti huoneen teemaan, täytyy varmaan kans ostaa :)
[/quote]
Kannattaa ostaa. Siitä sai jotain alennusta Ikea Family-kortilla. Oli jossain tarjouksessa. Ei ollut paha hinta. ;-) Ap
Ikean pussilakanoissa on se vika ettei ole niitä aukkoja ylhäällä. Käsittämätöntä ettei niitä voi sinne ommella. Käytettävyys paranisi huimasti. Muutenhan niissä on kauniita kuoseja ja laatu on ihan hyvä poislukien kaikista halvimmat.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:47"]
Ikean pussilakanoissa on se vika ettei ole niitä aukkoja ylhäällä. Käsittämätöntä ettei niitä voi sinne ommella. Käytettävyys paranisi huimasti. Muutenhan niissä on kauniita kuoseja ja laatu on ihan hyvä poislukien kaikista halvimmat.
[/quote]
Ja kuinka vaikeaa on ratkoa itse sinne ne aukot... Jos nyt oikeasti ei onnistu peiton pujotus ilman aukkoja, minäkin olen siitä selvinnyt vaikken ole penaalin terävin kynä.
Aika söpönen. ;-)