Kuinkahan monta työvuotta on tuhlattu täällä
Täysin työkykyinen väki istuu koneittensa edessä jauhamassa paskaa päivittäin. Mitä kaikkea samalla ajalla olis saatu aikaan. Alkaa aloitukset olemaan senverran vajaita että vaihtelu tekis terää.
Kommentit (26)
Opiskelen samalla. Hukkaan heitettyjä vuosia on itseasiassa aika vähän. Olen ollut suurimman osan töissä ja nykyään opiskelen. Tietysti voi opiskelujen jälkeen tulla tilanne jolloin aikaa menee kokonaan hukkaan, se riippuu ihan onko tarjolla mitään työtä mitä voisin tehdä.
Suurimmaksi osaksi ongelma on ettei ole työpaikkoja, ei se ettei olisi niitä työtekijöitä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:35"]
Täysin työkykyinen väki istuu koneittensa edessä jauhamassa paskaa päivittäin. Mitä kaikkea samalla ajalla olis saatu aikaan. Alkaa aloitukset olemaan senverran vajaita että vaihtelu tekis terää.
[/quote] En ole työvuosia menettänyt, olen eläkkeellä ollut viisi vuotta.
Myös kotona voi tehdä paljon hyödyllisempiä asioita kuin aivoja lamauttavaa nettikinastelua.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:41"]
Heh, mun osalta tän lystin maksaa työnantaja eli valtio eli te kaikki muut sillä palstailen pääosin työajalla. Kotona ei ole moiseen aikaa.
[/quote]
Eli nimenomaan sun osalta se työaika menee hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:52"]
Mä maksan palstailun kyllä omasta työajastani ja kukkarostani, sillä teen töitä omiin nimiini. Tulen tänne joskus kun inspiraatio on kadoksissa ja tunnen tarvetta nollata aivoja, mutta en jaksa lähteä esim. lenkille.
[/quote]
Eihän tässä puhe ollut mistään rahasta vaan täysin hukkaan heitetystä ajasta. Sulje kone ja siivoa vaikka komero. Saat jotain aikaan.
Jotkut ihmiset kun ovat päässeet siihen iloiseen eläkevirkaansa eivätkä kokeneet omalle kohdalle työttömyyttä.
puhukaa sitten kun jäätte työttömäksi keski-ikäisenä. Ette pääse enää mihinkään töihin, koska nuorempia on tarjolla samaan virkaan ja tekevät halvemmalla hommia eivätkä tiedä vielä työmaailman pelisääntöjä.