Lue keskustelun säännöt.
Hs: Siirin ongelmat
19.03.2015 |
En ota nyt kantaa tämän Siirin mielenterveysongelmiin ja niiden hoitamisiin, jotenkin jäin kummastelemaan sivulauseessa todettua, että nykyään 10- vuotias tyttö oli huumattu ja ryöstetty ulkomailla.
Miten ihmeessä tällainen on päässyt tapahtumaan ja missä ja missä vanhemmat ovat olleet?? Aika järkyttävä juttu. Tytön äiti itse toimii lastensuojelualalla.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:30"]
Haluaisitko oman lapsesi traumaattisen tapahtuvan iltapäivälehtien ruodittavaksi? Ei kaikkea tarvitse uutisoida ja monesti omaieset kieltääkin. Nyt ei ole tarkkaa ajankohtaa eikä muita yksityiskohtia ikä ja sukupuolikin saattaa olla muutettu.
[/quote]
Mutta kuten aikaisemmin nro 3 kommentoi, että miksi edes kirjoittaa tuollaista kuvailua kuin sivulauseessa. juurikin olisi voinut jättää kokonaan kertomatta ja olisi keskittynyt vain näihin hoito- ongelmiin, joista oli kai tarkoitus kertoa. Nyt tosiaan tuo jätti paljon kysymyksiä ja mielenkiiinto varmasti monella lukijalla keskittyy vain tähän huumaus-ryöstöön, ei itse asiaan.
[/quote]
Minä taas en ymmärrä miksi tuosta asiasta pitäisi saada tietää enemmän, kun se ei ole kovin olennaista. Onko joku tosiaan noin sairaan utelias?
[/quote]
Aika monella meni pointtini ohi. En ole sanonut että haluaisin tietää enemmän. Ihmettelin, miten alle 10v huumataan ja ryöstetään ulkomailla, harvemmin kai yksin reissaavat. mutta pari järkevääkin kommenttia tuli, kiitos niistä. On täällä hullumpiakin asioita mietitty. ap