Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen katastrofi luottotietojen menetys sinulle oli/olisi?

Vierailija
19.03.2015 |

Miten vaikutti elämääsi, jos olet sen kokenut? Paljonko ulosotossa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ongelma se olisi, koska miehellä on jo miljoonavelat. Sitten emme koskaan saisi luottokorttia, eli emmem voisi vuokrata ulkomailla autoa tms.

Vierailija
22/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla kohdallani on vain positiivisia vaikutuksia. En voi ainakaan tehdä enempää velkaa kun  mitään ei voi ostaa osarilla tai laskulla.

Täytyy myöntää, ettei mulla ole hajuakaan kuinka paljon velkaa on mutta veikkaisin että ainakin seitsemän tonnia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siis hyvä puolihan on se, että miehet ei voi käyttää minua enää hyväksi! Siksi minä annoin kaiken mennä ulosottoon. Ei ehtinyt ex velkaannuttaa kuin 20000e. Sitten kun heitti pihalle niin en saanut mukaani edes purkinavaajaa. Laskin että olen ostellut miehille roinaa viimeisen 15 vuoden aikana lähes 100 000 eurolla. Sossu hommasi minulle kämpän ja 500€ jolla piti hankki KAIKKI asuntoon. Olo on onnellinen kun elämä ei ole enää rahassa kiinni.

Vierailija
24/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:54"]

Niin. Siis hyvä puolihan on se, että miehet ei voi käyttää minua enää hyväksi! Siksi minä annoin kaiken mennä ulosottoon. Ei ehtinyt ex velkaannuttaa kuin 20000e. Sitten kun heitti pihalle niin en saanut mukaani edes purkinavaajaa. Laskin että olen ostellut miehille roinaa viimeisen 15 vuoden aikana lähes 100 000 eurolla. Sossu hommasi minulle kämpän ja 500€ jolla piti hankki KAIKKI asuntoon. Olo on onnellinen kun elämä ei ole enää rahassa kiinni.

[/quote]

Tyypillinen Av-mamma, jonka mielestä kaikki on aina muiden vika. Kato peiliin.