Suositelkaa opiskelualaa näillä kriteereillä!
"Kriteerejä":
-(melko) varma työllistyminen
-palkka mieluiten >3000 €/kk brutto (voidaan tinkiä tästä, jos työllistyminen varma)
-monipuolinen työ, ei monotonista työskentelyä saman asian ympärillä 8h/vrk
-hyvät etenemis- ja erikoistumismahdollisuudet
Omat vahvuudet:
-YO-TODISTUS: äidinkieli (suomi) E, saksa (pitkä) L, englanti (pitkä) E, ruotsi (keskipitkä) E, reaalit: historia E, biologia L, matematiikka (lyhyt) E (luin pitkänä)
Olen siis kielellisesti hyvin lahjakas, matemaattisesti kohtuullisen hyvä. Tykkään myös kemiasta ja fysiikasta, mutta parhaimmillani olen paksujen kirjojen pänttäämisessä. Minulla ei ole mitään erityislahjoja. Olen liikunnallisesti melko kömpelö, eikä kuvaitaiteellisesta silmää löydy. Musiikkia tykkään harrastaa omana huvina.
Millainenhan ammatti voisi sopia minulle? Ehdotelkaa ja kertokaa ammatin hyviä puolia! Jospa löytäisin jotain mielenkiintoista ja ottaisin asiasta selvää.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:18"]
dippainssiksi vaan!
[/quote]
Onko dippainssin työllistyminen varmaa? En ollut kuitenkaan pitkässä matikassa mikään nero. Fysiikka sujui kuitenkin arvosanoin 8-9. ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:18"]
dippainssiksi vaan!
[/quote]
Onko dippainssin työllistyminen varmaa? En ollut kuitenkaan pitkässä matikassa mikään nero. Fysiikka sujui kuitenkin arvosanoin 8-9. ap
[/quote]satavarmaa
"Parhaimmillani olen paksujen kirjojen pänttäämisessä." Oikikseen siis! Sieltä saat melkein mihin tahansa hommaan soveltuvan tutkinnon. Mahikset erittäin hyväpalkkaisiin töihin. Erikoistumisvaihtoehtoja piisaa.
dippainssiksi vaan!