ei ole totta! siskoni luulee, että mies pahoinpiteli minut!
10 v siis oltu yhdessä, yksi lapsi eikä mies ole IKINÄ kajonnut minuun. No, tänä aamuna soitindi siskolle joka asuu Norjassa ja kerroin että " et ikinä arvaa, pitää hakea salkkua kun putodin portaista! Saankohan? :-D " ja sisko rupesi täysin puun takaa esittämään
kysymyksiä, joiden perusteella epäilee
tarinaani. Mitä helv. .?
Lensin siis selälleen kun juoksin sukatjjalassa alakertaan, lapseni alettua ulvoa paniikissa että "Mirri" (nimi muutettu) kynsi silmään! Luulin, että poika 6v suunnilleen sokoeutui ja kun juoksin tarkistamaan vamman sukat lipesivät. No, poika selvisi naarmuilta silmän vieressä mutta itselle kävi huonommin.. Kuitenkin täydestä juoksu vauhdista selälleen koviin portaisiin :-(
Kommentit (15)
Mä oon kanssa tullut villasukissa alas sellaset rivarin liukkaat mäntyrappuset. Klonk klonk klonk.. Sattu ihan vietävästi selkään.
No kerrot siskollesi mikä on totuus ja tee samalla selväksi että jos ei usko niin saa työntää päänsä perseeseen. Mua ei ainakaan kiinnostais jonkun älyttömät horinat vaan tekisin selväksi asiat
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:50"]No nyt oli vähän sekava juttu. Koitapa uudelleen. Jos tuolla tapaa selitit siskolle, en ihmettele, että ihmettelee.
[/quote]
Mä ymmärsin kyllä ihan täysin, onkohan sun ymmärryksessä jotain vikaa? Älä välitä siskon höpötyksistä AP, itsekkin olen monen monet kerrat meinannut tulla rappuset rytinällä alas jos on jalka lipsahtanut tai ollut vähän liukkaammat sukat jalassa.
Mulla taas on murrosikäinen poika, jolla psyykkisiä (ja paljon muitakin) ongelmia. Se on pahoinpidellyt mua useamman kerran. No ihmiset tuntuvat luulevan, että se on mun ex, joka tekee niin... Siis...Exää itseä ei tuntunut vaivaavan kun kerroin, mutta olen kyllä yrittänyt olla avoin, kun itseä tympäisee, jos sitä tuollaisesta syytetään.
Jatkuu. Hoitaja kävi sanomassa lääkärin terveiset, ettei tarvitse kkuitenkaan sitä röntgen kuvausta ja jos rupeaa tuntumaan ettei pissa tule vaikks pissattaa niin sitten päivystykseen!
Salkkua sain maanantaihin. .
ette arvaa miten nolosti sanoa että juoksin, aikuinen nainen, sukat jalassa portaissa ! Lääkäri kovasti pidättele hymyä. .
joo mutta kumartaa ei siis pysty kunnolla, välillä vihloo kovastikin, hartioiden välistä särkee tauotta, koko kroppa kallistuu jotenki vasemmalle ja selkä sekä perse ovat yhtä mustelmaa. .! Kyseli myös päästä mutta mielestäni takaraivo ei ottanut osumaa.
Nyt apteekin ja kahvilan ( pakko saada latte kanelilla mukaan! ) kotiin, pojan haen iltapäivästä j
Mies tulee huomenna kotiin. On laittanut huolestuneita viestejä useita, vaikka v akuutin että pahimmat vammat sai ylpeys (kuka saarnasi aina lapselle, että PORTAISSA EI SAA JUOSTA)
Tarkkana niitten portaiden kanssa.
Muistatteko Maikkarin toimittajan Pirjo Kauppisen, joka hups vaan liukastui kotona portaissa ja loppuelämä pyörätuolissa.
Niin ja ylmän kirjoitti siis ap. Jolla kännykällä kirjoittaminen tuottaa suuria vaikeuksia _:-D hiton ennakoiva tekstin syöttäminen vielä!
No nyt oot ainakin demonnut lapsellesi mitä siitä portaissa juoksusta seuraa.
itse tulin myös kerran peppukiitoa alas rivariasuntomme portaat & tömähdin täysiä vastapäiseen seinään!
selkään ei onneksi sattunut, mutta persus oli turvonut & toispuoleinen sekä väriltään kauniin violetti monta viikkoa..
No ei se kännykällä kirjoittaminen noin vaikeeta luulisi olevan. Itsekin kirjoitan kännykällä ja en minä tarkistamatta viestejä lähetä, vaikka se vähän (muutaman sekunnin) aikaa vie korjata. Ja tuo ennakoiva korjaa jo valmiiksi sanoja, joten näyttää vika olevan kirjoittajassa.
Mä ainakin ymmärsin ap:n jutut mut oon aika hyvä ihmisten kanssa muutenkin :)
Heh! Mulla kävi kerran ovi kimppuun ja vetäs silmän mustaks. Silloisella työpaikalla työkaverit ja muutki mun kaverit oli varmoja siit, et mun sillonen ukko pieksee mua. No joo, pieksihän se, mut paikkoihin ettei jääny jälkiä juurikaan.
Tuon oven takia mulla meni silmä mustaks ja voin sanoa, et kyllä muute nauratti ja nolotti samaan aikaan. Mut harvemmin sitä tosiaa ovet lyö silmiä mustiks. ;)
Ehkä siskosta, jolla ei ole lapsia tai eläimiä kuulosti oudolta että juoksen erottamaan kattia ja poikaa toisistaan ja melkein joudun sairaalaan. .mutta sitä en ymmärrä MITEN VOI EPÄILLÄ MIESTÄNI JOKA EI OLE EDES KAUPUNG :O
T. Sohvaa halaileva ap
No nyt oli vähän sekava juttu. Koitapa uudelleen. Jos tuolla tapaa selitit siskolle, en ihmettele, että ihmettelee.