Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan järjetön turvotus?!

Vierailija
19.03.2015 |

Mitä mä syön väärin?? Mun naama on ollut viimeiset kaksi aamua jalkapalloksi turvonneet. Okei, toki mulla on flunssa päällä, ollut jo 2 viikkoa mutta en jaksa uskoa että se alkaisi yhtäkkiä turvottaa kasvoja, sormia yms näin rajusti.

Eilen söin

-aamulla 1 viipale ruisleipää + oivariini, 2 siivua 17% juustoa, kahvikuppi, vitamiinijuoma, omena

-lounaaksi kaurapuuroa + skyr-rahka

-välipalana omena +kaurasämpylä jossa oivariinia, salaattia, kurkkua, juustoa

-päivälliseksi 1/4 lautasellinen lasagnea + 1/4 lautanen raejuustoa+ 2/4 lautanen salaattia

eihän tuo nyt kovin lihottavalta/turvottavalta vaikuta? Perus arkipäivä!! ja edellisenä päivänä about sama ruokamäärä, mutta ilman tuota välipalaa. Näytän Mervi Tapolalta pahimpina ryyppyvuosiaan näiden silmäpussien kanssa :( Ja kuukautiset eivät ole kyseessä, eli en jaksa uskoa hormonaaliseenkaan syyhyn.

Olen muuten normaalipainoinen 32-v  nainen, liikuntaa harrastan 3-4 x viikossa, en käytä juurikaan alkoholia tms. Ainoa paheeni on sokeri jota sitäkin välttelen arkena.

Sormetkin saamari niin turvonneet ettei saa sormuksia irti!!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että juon tosi paljon vettä, jonkun silmissä varmasti liikaakin mutta olen ihan lapsesta asti juonut paljon, eikä mulla ole sokeritautia tms. Vettä siis menee 3-4 litraa päivässä. Iltaa kohden koitan juoda vähemmän etten ravaisi pissalla koko yötä.

T: Turponaamainen ap

Vierailija
2/5 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:10"]

Raskaana?

[/quote]

Ei pitäisi olla mahdollista (Ehkäisyrengas ollut käytössä jo 2 vuotta ongelmitta)

AP

Vierailija
4/5 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippiä, ananasta, hiilarit vähemmälle ja tilalle paljon vettä ja aerobista liikuntaa.

Vierailija
5/5 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:16"]

Greippiä, ananasta, hiilarit vähemmälle ja tilalle paljon vettä ja aerobista liikuntaa.

[/quote]

Juuh. En vain halua/ei tarvitse laihtua, ja uskon ihan normaaliin täyspainoiseen ruokavalioon. Liikuntaa tulee harrastettua se 3-4 x viikossa ja enempään ei ole aikaa.

Missä voisi olla piilosuolaa niin paljon että saa mut keräämään yhtäkkiä nestettä ihan sikana?

AP