Ihan järjetön turvotus?!
Mitä mä syön väärin?? Mun naama on ollut viimeiset kaksi aamua jalkapalloksi turvonneet. Okei, toki mulla on flunssa päällä, ollut jo 2 viikkoa mutta en jaksa uskoa että se alkaisi yhtäkkiä turvottaa kasvoja, sormia yms näin rajusti.
Eilen söin
-aamulla 1 viipale ruisleipää + oivariini, 2 siivua 17% juustoa, kahvikuppi, vitamiinijuoma, omena
-lounaaksi kaurapuuroa + skyr-rahka
-välipalana omena +kaurasämpylä jossa oivariinia, salaattia, kurkkua, juustoa
-päivälliseksi 1/4 lautasellinen lasagnea + 1/4 lautanen raejuustoa+ 2/4 lautanen salaattia
eihän tuo nyt kovin lihottavalta/turvottavalta vaikuta? Perus arkipäivä!! ja edellisenä päivänä about sama ruokamäärä, mutta ilman tuota välipalaa. Näytän Mervi Tapolalta pahimpina ryyppyvuosiaan näiden silmäpussien kanssa :( Ja kuukautiset eivät ole kyseessä, eli en jaksa uskoa hormonaaliseenkaan syyhyn.
Olen muuten normaalipainoinen 32-v nainen, liikuntaa harrastan 3-4 x viikossa, en käytä juurikaan alkoholia tms. Ainoa paheeni on sokeri jota sitäkin välttelen arkena.
Sormetkin saamari niin turvonneet ettei saa sormuksia irti!!?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:10"]
Raskaana?
[/quote]
Ei pitäisi olla mahdollista (Ehkäisyrengas ollut käytössä jo 2 vuotta ongelmitta)
AP
Greippiä, ananasta, hiilarit vähemmälle ja tilalle paljon vettä ja aerobista liikuntaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:16"]
Greippiä, ananasta, hiilarit vähemmälle ja tilalle paljon vettä ja aerobista liikuntaa.
[/quote]
Juuh. En vain halua/ei tarvitse laihtua, ja uskon ihan normaaliin täyspainoiseen ruokavalioon. Liikuntaa tulee harrastettua se 3-4 x viikossa ja enempään ei ole aikaa.
Missä voisi olla piilosuolaa niin paljon että saa mut keräämään yhtäkkiä nestettä ihan sikana?
AP
Lisään vielä että juon tosi paljon vettä, jonkun silmissä varmasti liikaakin mutta olen ihan lapsesta asti juonut paljon, eikä mulla ole sokeritautia tms. Vettä siis menee 3-4 litraa päivässä. Iltaa kohden koitan juoda vähemmän etten ravaisi pissalla koko yötä.
T: Turponaamainen ap