Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein ihastut?

Vierailija
12.12.2021 |

Syy aloitukseen on itse asiassa se, että ihmettelen, että palstalla ei ole enempää ihastusaloituksia. Luulisi, että nuoret ihastuvat jatkuvasti ja tämä palsta olisi looginen paikka purkaa sitä.

Eli ihastutko lainkaan, ja jos, niin miten usein? Oletko koskaan tehnyt ihastusaloitusta palstalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kun herään, ihastunut samaan naiseen jo 10 vuottaT:M42

Vierailija
2/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka aamu kun herään, ihastunut samaan naiseen jo 10 vuottaT:M42

Onko hän siis puolisosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin. Toistaiseksi kerran koko elämäni aikana.

Vierailija
4/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 40-vuotiaan näkökulmasta nolla kertaa. Kahdesti olen ”koukuttunut” seksiin, mutta ihastumisia ei ole päässyt sattumaan.

Vierailija
5/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ihastuin vallan kokoajan. Kärsin olemattomasta itseluottamuksesta joka selittää kaiken.

Mietin itsekin äskettäin että milloin viimeksi olen ihastunut. En edes muista. Tai ehkä se oli viimeisin tapailumies joka vei laakista jalat alta. Me ei vaan muuten sovittu yhteen (lue rakasti alkoholia enemmän kuin mitään muuta)

Itseluottamukseni on paljon parempi nykyään ja olen etuoikeutettu, olen rakastunut kahdesti. Pitkässä parisuhteessa ollessani kun ihastuin, ja oli muitakin vaikeuksia, niin se oli yksi iin pilkun kulmista joka kehotti eroon.

Kahden sitoutuneen ihmisen väliin ei kolmatta pääse. Eroani en ole katunut.

Pitkään aikaan en ole ihastunut. Joko olisin päässyt koko vaivasta eroon? Se olisikin hyvä se. Onhan se kiva tunne mutta oikeesti, se yleensä iskee silloin, kun siihen on vähiten tilausta.

No nainenhan se mie oon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän