moniko mies on maistanut omaa spermaa
No eillen tuli otettua jugurtti jääkaapista niin aattelin runkata siihen sekaan oli muuten ihan hyvää .
Kommentit (8)
Hyi helvetti. Että omaa spermaa. Oliko tähän tempaukseen joku syy vai oletko noin idiootti?
No melko useinkin, jos ehdin laueta ennen vaimoa. Totta helvetissä nuolen vaimoni loppuun, jos ehdin karata. Aivan sama valuuko sieltä pillusta spermaa vai ei, naama sinne heti kiinni.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:56"]
No melko useinkin, jos ehdin laueta ennen vaimoa. Totta helvetissä nuolen vaimoni loppuun, jos ehdin karata. Aivan sama valuuko sieltä pillusta spermaa vai ei, naama sinne heti kiinni.
[/quote]
No pakosti vähän. Koska nuolen vaimoani jälkeenpäin mutta lähes klitoriksesta. Bdsm:ässä tulee varmaankin nuoltua väkisinkin vähän, tosin usein laukeamisen jälkeen työnnän käteni vaimon vittuun. Viimeiseksi rangaistuksesni, sitten päästän hänet irti, vaimoni otta vielä kullini suuhun, mällin tullessa hän ottaa loppunasti ja nielee kaiken ja nuolee kullini eikä se ole vastnmielestäM50+.
Tulee sitä väkisin suuhun, jos suutelee kumppania suikkarin jälkeen. No big deal. Jos hän kestää sen, miksi en minä?
M52
Varovainen suukko suihinoton jälkeen. Sen verran olen maistanut.
Kumma jollei ole runkkauksen jalkeen koskaan maistanut
Eihän se juurikaan miltään maistu. Joskus pyyhkäissyt jälkitipan päästä suuhun, helpompi olut kuin hakea esim. talouspaperia tms. Tosi kummia miehiä jos ei ole maistanut itse.
En tiedä mutta hän on.
http://unleashthebeef.com/wp-content/uploads/2012/03/red_rocket-1024x764.jpg