Miksi ihmiset pitävät ystävinään kaikenlaisia töykeitä tyyppejä, kleptomaaneja ja alkoholisteja?
Kommentit (8)
Tunnetko itse henkilökohtaisesti ainuttakaan kleptomaania tai alkoholistia? Ihmisiä hekin ovat ja tuskinpa ystävilleen ovat ensisijaisesti töykeitä.
Mulla on yks alkoholisti kaveri, mut hän on ihan harmiton ja kiva. Juo viikonloppuisin pullon viiniä kotona. Aika harvoin käy ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko itse henkilökohtaisesti ainuttakaan kleptomaania tai alkoholistia? Ihmisiä hekin ovat ja tuskinpa ystävilleen ovat ensisijaisesti töykeitä.
Etusivulla on tällä hetkellä ketju, jossa ihminen pähkäilee ystävyyssuhdettaan kleptomaaniin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks alkoholisti kaveri, mut hän on ihan harmiton ja kiva. Juo viikonloppuisin pullon viiniä kotona. Aika harvoin käy ravintolassa.
Viikonloppuisin pullo viiniä? Mikä hänestä tekee alkoholistin?
Vierailija kirjoitti:
Juo siis yhden pullon viiniä viikossa? Jos on näin, niin ei ole alkoholisti.
Minusta pieni töykeys ei ole paha asia, jos tiedän kuitenkin että kaveriin voi tiukassa paikassa luottaa. Usein ne sosiaalisesti ketterät ja "mukavat" ovat tosipaikan tullessa vähemmän mukavia. Kannattaa tietää ketkä ovat oikeita ystäviäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin pullo viiniä? Mikä hänestä tekee alkoholistin?
Kyllä se luetaan jo alkoholismiksi jos joka vkl juo alkoa. Turha selitellä miksikään muuksi.
En tunne yhtään kleptomaania, mutta voin arvata, että ihmiset eivät halua hylätä ystäviään jonkin sairauden tai muun huonon puolen takia.