Mikis aplodeeraajien joukossa on aina se yksi
joka taputtaa käsiään kuin olisi vanhasta Mustista tehdyt lapaset kourissa? Sellainen LOPS-LOPS-LOPS ja vielä hitaammin kuin muut?
Ja miksi aina jonkun pitää yskiä kirkkokonsertissa? Miksi sen pitää köhiä kuivasti aina juuri silloin, kun muut ovat hiljaa, ja odottavat uutta numeroa?
Ei mulla muuta.
Kommentit (55)
Ja miksi ryntäillään jo vartti ennen minkä tahansa päättymistä niin, että on viereisten polvet mustelmilla ja varpaat murskana?
Miksi pitää ottaa lehtitelineestä se alempi lehti?
Miksi junassa pitää nousta käytävälle odottamaan 5 minuuttia ennen junan saapumista asemalle? Laivalla muistaakseni vielä paljon ennemmin. Kaikki siellä törröttää julmistuneen ja kiireisen näköisinä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:22"]
sakis rouvas
ap
[/quote]
Shake it beibe
Miksi kaikki tomaatit pitää puristella läpi?
Mustilapaset nii! Taputtakaa diskantissa ja rytmissä!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:24"]
Miksi junassa pitää nousta käytävälle odottamaan 5 minuuttia ennen junan saapumista asemalle? Laivalla muistaakseni vielä paljon ennemmin. Kaikki siellä törröttää julmistuneen ja kiireisen näköisinä.
[/quote]
Tämä. Ja toisaalla useampi myöhästyy koneesta.
Minä haluan myös tietää, miksi mummoutuessa kuuluu kaivaa maksukortti lompakosta vasta sitten kun varmasti viimeinenkin tuote on mennyt ohi kassatädin. Miksi sitä korttia ei voi hakea lompakosta silloin kun hän vielä piippailee Asidofilus-piimää ja jälkiuunileipää?
Nimi. mulla on kiire kuolemaan
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:14"]joka taputtaa käsiään kuin olisi vanhasta Mustista tehdyt lapaset kourissa? Sellainen LOPS-LOPS-LOPS ja vielä hitaammin kuin muut?
Ja miksi aina jonkun pitää yskiä kirkkokonsertissa? Miksi sen pitää köhiä kuivasti aina juuri silloin, kun muut ovat hiljaa, ja odottavat uutta numeroa?
Ei mulla muuta.
[/quote]
Siksi koska kyseinen henkilö käy aivan jokaisessa konsertissa lopsottamassa. Hän on Esittävän Taiteen Instituutin palkkaama esitaputtaja, joka lopsotuksellaan innostaa yleisöä aplodeihin.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:14"]joka taputtaa käsiään kuin olisi vanhasta Mustista tehdyt lapaset kourissa? Sellainen LOPS-LOPS-LOPS ja vielä hitaammin kuin muut?
Ei mulla muuta.
[/quote]
Siksi koska kyseinen henkilö käy aivan jokaisessa konsertissa lopsottamassa. Hän on Esittävän Taiteen Instituutin palkkaama esitaputtaja, joka lopsotuksellaan innostaa yleisöä aplodeihin.
[/quote]
Niin ja hän köhii jottei kukaan tuntisi oloaan vaivaantuneeksi hiljaisuudessa, jossa odotetaan milloin joku röhähtää äänekäästi.
Minä taputan lompsottamalla. On hauska, kun taputuksesta tulee kunnon ääni :D
Miksi aina on joku, joka alkaa sooloilemaan rytmissä taputuksessa (encore pyyntö yms). Muut taputtavat esim iskuilla YKSI, (kaksi), KOLME, (neljä).... ja tämä yksinäinen spede iskuilla (yksi), KAKSI, (kolme), NELJÄ....
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:33"]
Minä haluan myös tietää, miksi mummoutuessa kuuluu kaivaa maksukortti lompakosta vasta sitten kun varmasti viimeinenkin tuote on mennyt ohi kassatädin. Miksi sitä korttia ei voi hakea lompakosta silloin kun hän vielä piippailee Asidofilus-piimää ja jälkiuunileipää?
Nimi. mulla on kiire kuolemaan
[/quote]
Koska jokaisen tuotteen kohdalla on tarkstettava tiukasti tuijottaen, että se menee oikeaoppisesti läpi, eikä kassa vedä sitä esim. kahta kertaa. Lisäksi täytyy tietenkin mainita tarjoustuotteet erikseen ja myös punaisen lapun tuotteet, eli kysyä kassalta huomasiko tämä nämä kaikki. Huomio ei saa herpaantua korttia samaan aikaan kaivellessa. Samalla on heitettävä elastista small talkkia, ja sekin vaatii funtsimista, että mitä milläkin kerralla sanoo tai tokaisee. Ettei joka päivä ole sama vitsi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:44"]
[/quote]
AAA! Sut on bongattu!
Onko sulla isot ja kuivat kämmenet, jotka tuoksuvat lämpimälle ihmisennahalle? Tuoksutko vähän puuterimaiselle? Toivon, että se Lompsottaja on hymyilevä, vatsakas ja iso mies, jonka vaimo on raahannut Kulttuuriin. Ja se mies on luotettava ja taattu kuin kylän vanhin taksikuski. Ei se ainakaan ole kylmännihkeä vanhapiika fysiikanopettaja, jonka selkäranka on funktion kuvaaja.
Illan parhaat naurut :) Kiitos viesteistänne!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:44"]
[/quote]
AAA! Sut on bongattu!
Onko sulla isot ja kuivat kämmenet, jotka tuoksuvat lämpimälle ihmisennahalle? Tuoksutko vähän puuterimaiselle? Toivon, että se Lompsottaja on hymyilevä, vatsakas ja iso mies, jonka vaimo on raahannut Kulttuuriin. Ja se mies on luotettava ja taattu kuin kylän vanhin taksikuski. Ei se ainakaan ole kylmännihkeä vanhapiika fysiikanopettaja, jonka selkäranka on funktion kuvaaja.
[/quote]
Itseasiassa olen parikymppinen naisihminen :D en osu perinteiseen lompsottaja-kategoriaan.
Joskus lompsottelu hävettää, kun huomaan kanssataputtajien taputtelevan fiinisti, vain sormenpäät toisiinsa osuen.
Niinpä. Ja sitten on nämä aploodeeraajat jotka ei tajua lopettaa vaan *klap klap klap* kuuluu kun muut on jo lopettaneet.