Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeellistä siinä muka on, että aikuinen ihminen ei juo kahvia?

Ei kahvia
11.12.2021 |

Miksi kaikkien pitäisi juoda kahvia? Miksi pitäisi tehdä itsensä riippuvaiseksi kahvista? Miksi jotkut eivät ymmärrä, että kaikki ei pidä kahvista? Tai, että joillakin ei vatsa kestä kahvia?

Mä olen maistanut kahvia, mutta en vain pysty juomaan sitä. Kahvi on mun mielestä pahaa enkä näe mitään tarvetta opetella sitä juomaan. Yhdessä työpaikassa mulle vitsinä sanottiin, että opettavat mut juomaan kahvia. No olin siellä reilun vuoden töissä enkä opetellut juomaan kahvia. :D En juo teetäkään kovin usein, ei ainakaan aiemmin. Nyt olen huomannut, että aamuvuorossa on mukava näin talvella juoda kuppi teetä aamupalalla. Kesällä ei kyllä teekään maistu. Mulle ei tarvitse kahvittelun takia lämmittää vettä vaan voin juoda vaikka kylmää vettä. Sekin tuntuu olevan joillekin ongelma, että otan vettä kakun yms. kanssa.

Jokaisen oma valinta tämäkin eikä mun elämää heilauta se juoko joku muu kahvia. Ei pitäisi vastaavasti vaikuttaa muiden elämään se, että mä en juo kahvia. Sekin on vähän kummallista, että kolmen vuoden työskentelyn jälkeen ei n.30 hengen työporukassa jotkut meinaa millään muistaa, että mä en juo kahvia. On toinenkin työntekijä joka ei juo kahvia, ollut kauemman talossa kuin mä eikä hänenkään kohdalla meinata muistaa tuota ettei juo kahvia.

Välillä tuntuu, että kahvin juominen on Suomessa jokin uskonto. Relatkaa vähän ja antakaa muiden olla juomatta kahvia. :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kahvi on aivan hirveetä.

Vierailija
2/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa itse. Riittää kun vaan sanot "en juo kahvia", ei ketään tuo selostus kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt kahvia

Vierailija
4/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa saa ihania kahveja. Espresso ja cappucino.

Vierailija
5/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään

Vierailija
6/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mä en juo kahvia edes sukulaisilla käydessä. Vaikka kuulemma pitäisi olla kohtelias. Ei kiitos, mun vatsa menee heti huonoon kuntoon, kaikki tulee läpi. Ei maistu/haise edes hyvälle.

Vierailija
7/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvissa kaikista eniten antioksidantteja. Siksi on tärkeä juoda kahvia.

Vierailija
8/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan kahvin juonti Suomessa melkein kuin uskonto, samoin alkoholin juominen. Itse en nauti kumpaakaan eikä se vieläkään ole ihmisten muistiin iskeytynyt. Minulle on monta kertaa sanottu kuinka minua juotetaan "pöydän alle", no eipä ole kylllä juotettu kun en ole niin tyhmä. Niin, eikä tämä liity uskontoon eikä mihinkään muuhunkaan, en pidä kahvista enkä alkoholista.

Vierailija
9/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissattaa.

Vierailija
10/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissattaa.

Paskattaa

Vierailija
11/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla. Suomessa on tapana juoda kahvia. Kahvitteluun liittyy paljon muitakin aspekteja kuin sen pelkän juoman juominen, joten ei ole sama asia huitaista vesilasillista kahvin sijaan.

Vierailija
12/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa itse. Riittää kun vaan sanot "en juo kahvia", ei ketään tuo selostus kiinnosta.

Niin mä teenkin, että sanon etten juo kahvia ja kun joku asiasta kuulee ensimmäisen kerran niin alkaa tenttaaminen miksi en juo, olenko koskaan juonut jne. 

Vierailija
13/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvissa kaikista eniten antioksidantteja. Siksi on tärkeä juoda kahvia.

Oliko tämä vitsi? :D

Vierailija
14/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla. Suomessa on tapana juoda kahvia. Kahvitteluun liittyy paljon muitakin aspekteja kuin sen pelkän juoman juominen, joten ei ole sama asia huitaista vesilasillista kahvin sijaan.

Ei ole mikään pakko juoda kahvia, sitä ei ole missään määrätty. Jokainen juokoot sitä mistä itse tykkää.

Vierailija
15/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan kahvin juonti Suomessa melkein kuin uskonto, samoin alkoholin juominen. Itse en nauti kumpaakaan eikä se vieläkään ole ihmisten muistiin iskeytynyt. Minulle on monta kertaa sanottu kuinka minua juotetaan "pöydän alle", no eipä ole kylllä juotettu kun en ole niin tyhmä. Niin, eikä tämä liity uskontoon eikä mihinkään muuhunkaan, en pidä kahvista enkä alkoholista.

Itse juon alkoholia, mutta tajuan silti, että kaikki ei sitä halua/voi juoda. En tajua miksi yritetään väkisin saada kaikki samaan muottiin. Antaa ihmisten päättää itse asioistaan.

Vierailija
16/17 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Mä en juo kahvia edes sukulaisilla käydessä. Vaikka kuulemma pitäisi olla kohtelias. Ei kiitos, mun vatsa menee heti huonoon kuntoon, kaikki tulee läpi. Ei maistu/haise edes hyvälle.

Mä en tajua miksi pitäisi vain kohteliaisuudesta juoda kahvia josta ei pidä lainkaan tai menee vatsa sekaisin. Aivan käsittämätöntä. Ihmetellään suureen ääneen jos sanoo, että voi ottaa ihan kylmää vettä. 

Vierailija
17/17 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan 45 ikään mennessä juonut kahvia, eikä se ole ollut kenellekään ongelma. Ei töissä, eikä juhlissa. En muista kenenkään kiinnittävän siihen edes huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi