Olen niin onnellinen! Sain unelmieni työn!
Kokoaikaisen ja vakituisen työn, jossa on vastuuta ja paljon isompi palkka kuin mulla on ikinä ollut. Oon tosi fiiliksissä ja ylpeä itsestäni, että nappasin tän duunin. Myös etenemismahdollisuuksia on tulevaisuudessa.
Olen ollut jo pitkään masentunut ja tehnyt puuduttavaa p*skaduunia vuositolkulla ilman kiitosta ja surkealla palkalla ja vihdoinkin tuntuu että olen oikeasti menossa oikeaan suuntaan.
:)
Kommentit (23)
Hyvä sinä!
Varo vaan, ettei käy niin kuin minulle, että aina siihen unelmaduuniinkin kyllästyy.
Onnittelut. Muista jakaa onnellisuutta lähellesi. Laita hyvä kiertämään.
Muista että työ kuin työ lopputulos on ORJA!
Työt poikivat parempia töitä! Kunpa tämän ymmärtäisivät kaikki ne työttömät, jotka odottavat pääsevänsä suoraan kortistosta 20 euron tuntipalkalle...
Vierailija kirjoitti:
Mikä työ kyseessä?
Erään tavarataloketjun aluepäällikkö :)
Kiitos kauniista sanoista kaikille
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työt poikivat parempia töitä! Kunpa tämän ymmärtäisivät kaikki ne työttömät, jotka odottavat pääsevänsä suoraan kortistosta 20 euron tuntipalkalle...
Kyllä odottavat jos ovat ylikin tuon 20 euroa urallaan saanneet monessa eri työssä, niin ei mitkään 14euron tuntipalkat ole sen arvoista että työtä haluaa tehdä. Ehkä jollekin työttömille käy jotka ei ole ennen töissä pahemmin olleet, mutta konkareilla jotka nähneet ja tehneet yhtä sun toista kuuluu maksaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Jep, 50+ ikäisenä ei paljon mieltä lämmitä tuollainen kommentti, takana vuosikymmenien ura, nyt en kelpaa mihinkään.
Onnea ap:lle, kiva että sait työn!
Vitsi miten ihanaa, olen aidosti onnellinen puolestasi! Onnea! :)
Vierailija kirjoitti:
Vitsi miten ihanaa, olen aidosti onnellinen puolestasi! Onnea! :)
Et ole. Kuvittelet vain että olemalla onnellinen toisen puolesta se tulee sinulle takaisin. VOin sanoa ei tule jos feikkaa..ja feikkaamista tuo on selvästi että olisi jonkun tuntemattomaton puolesta jotenkin erityisesti onnellinen
Paljon onnea Ap! Ja tsemppiä kaikille työtä hakeville, älkää heittäkö kirvestä kaivoon! Ihan varmasti tärppää aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea Ap! Ja tsemppiä kaikille työtä hakeville, älkää heittäkö kirvestä kaivoon! Ihan varmasti tärppää aikanaan.
Ei muuten tärppää jos ei ole kontakteja ja on yli 40 vuotias ilman korkeamman tason koulutusta
Kymmenen miljoonaa onnittelua!
Itse 36 ja tällä hetkellä työtön. Työnhaku ihan lottoarvontaaa ja tyhjiä lupauksia. Elämän ainut tavoite on enää saavuttaa kokoaikainen ympärivuotinen työpaikka, jossa viihtyisi edes jotenkin. Palkalla e i ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä odottavat jos ovat ylikin tuon 20 euroa urallaan saanneet monessa eri työssä, niin ei mitkään 14euron tuntipalkat ole sen arvoista että työtä haluaa tehdä. Ehkä jollekin työttömille käy jotka ei ole ennen töissä pahemmin olleet, mutta konkareilla jotka nähneet ja tehneet yhtä sun toista kuuluu maksaa kunnolla.
Työttömällä on velvollisuus ottaa vastaan mitä tahansa työtä palkan kanssa kursailematta.
Voi onnea Sinulle! Itse haaveilen vielä että pääsisin johonkin työhön.