Tarkoittiko tämä jotain?
Menin kauppaan kaverini kanssa samalla hänen kanssaan jutellen, kun yksi mies hymyili minulle. Oli hyvännäköinen. Tilanne meni ohi, koska en kaverin läsnä ollessa viitsinyt hymyillä takaisin enkä jutella mitään miehelle. Oliko mies kiinnostunut minusta?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Sinä taidat aina kommentoida kaikikiin ketjuihin noin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta sinähän et ollut kiinnostunut hänestä.
Olin, mutta en halunnut olla epäkohtelias kaverilleni ja keskeyttää jutteluamme. Ei ollut rohkeutta tähän.
Olin hämmentynyt tilanteessa. Ihmettelin miksi hän katsoo ja hymyilee minulle. Olen sen verran ujo, etten uskalla tehdä siirtoa kenenkään tutun nähden.
Oliko mies 55+ mutta pukeutunut tyköistuviin vaatteisiin ja olisi mennyt kolmevitosesta?
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies 55+ mutta pukeutunut tyköistuviin vaatteisiin ja olisi mennyt kolmevitosesta?
Ei ollut kun kolmikymppinen. Hymyili aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida moni mies hymyillä sinulle jos kyselet täältä?
Aika harvinaista. Siksi olinkin yllättynyt.
Hän oli joku kaverisi tuttu, sukulainen ehkä, ja hymyili hänelle.
Tai takanasi oli joku hänen tuttavansa, jolle hän hymyili.
Tai hän erehtyi henkilöstä, luuli sinua joksikin tuntemakseen henkilöksi, ja hymyili henkilölle, joksi sinua luuli.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli joku kaverisi tuttu, sukulainen ehkä, ja hymyili hänelle.
Tai takanasi oli joku hänen tuttavansa, jolle hän hymyili.
Tai hän erehtyi henkilöstä, luuli sinua joksikin tuntemakseen henkilöksi, ja hymyili henkilölle, joksi sinua luuli.
Sekin voi tietysti olla. Ehkä hänellä vain oli hyvä päivä tykkäsi hymyillä tuntemattomille.
Jätä se sika