Tamperelaiset ravintolatietäjät hoi!
Mistä ravintolasta saisi kanavuohenjuustohampparin, missä olisi paholaisenhilloa? Nokian Edenissä söin tällaista ihanuutta mutta olen käynyt eri ravintoloiden ruokalistoja läpi eikä tällaista komboa tunnu löytyvän. Auttakaa jooko! :)
Kommentit (9)
Katsoin tillikan menun netistä eikä siellä ainakaan ollut tuota vaihtoehtoa. Kivan ravintolan kyllä vinkkasit!
American Dinerista saa. Söin pari viikkoa sitten.
Jos en väärin muista niin jack the roosterissa oli ainakin tota paholaisenhilloa jossain hampparissa?:D
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:59"]American Dinerista saa. Söin pari viikkoa sitten.
[/quote]
Kiitos!! Oliko kovin tulista?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:02"]Jos en väärin muista niin jack the roosterissa oli ainakin tota paholaisenhilloa jossain hampparissa?:D
[/quote]
Mahtaakohan se olla kovin tulista? En ole tuolla ikinä syönyt mutta olen saanut sen kuvan että siellä on tuliset ruoat..
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:59"]American Dinerista saa. Söin pari viikkoa sitten.
[/quote]
[/quote]
Ei ollut, vaan mietoa. Ei paholaisenhillo ole tulista, vasn makeaa.
Tilaa listan ulkopuolelta. Jos ravintolan listalta löytyy annoksia joissa noita komponentteja käytetään niin eiköhän he suostu siitä hampparin tekemään. Usein itse tilaan esim kana-vuohenjuustosalaatin vaikkei listalla olisi ja melkein joka paikassa onnistu.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:59"]American Dinerista saa. Söin pari viikkoa sitten.
[/quote]
[/quote]
Ei ollut, vaan mietoa. Ei paholaisenhillo ole tulista, vasn makeaa.
[/quote]
Hyvä! Olen joskus syönyt tulistakin.
Tillikka.