Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjä kokkina?

Vierailija
18.03.2015 |

Onko teillä kokemuksia? Tai mielipiteitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä kasvissyöjä joka haluaa kokiksi tai olet jo kokki ja kasvissyöjä?? Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä ainakaan jos on töissä kasvisruoka ravintolassa =)

Vierailija
2/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Mutta niin vakaumuksellinen kasvissyöjä et voi olla ettet pysty maistamaan joka ikistä ruokaa mitä teet. Siis jos työskentelet tavallisessa ravintolassa etkä kasvisravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kasvisruokaa? Nam!

Vierailija
4/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri opiskeli kokiksi ja oli alkuun "vain" kasvissyöjä. Opiskeluiden puolessa välissä alkoi vegaaniksi ja se alkoi vaikuttamaan jo niin opiskeluihin että ei voinut jatkaa koulua

Vierailija
5/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vege voi olla hyvä lihakokki.

Kasvisrafloja on runsaasti, että taitavia kokkeja tarvitaan sielläkin.

Vierailija
6/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä mietin, että jos menen opiskelemaan ja en voi maistaa kaikkia ruokia, mitä valmistan... Voi varmaan vaikeuttaa opiskelua?

Vierailija
7/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ap voi unohtaa alan opiskelun jos et voi/halua maistaa tekemiäsi ruokia, koska kokin pitää aina ja koko ajan maistaa tekemiään ruokiaan. Minun opettajani joka oli kotoisin Sveitsistä sanoi näin kasvissyöjälle 

Toki voit kysyä koulun kantaa, mutta työharjoittelut yksistään voi olla haastavia, kun siellä ei voi valikoida mitä tekee.

Vierailija
8/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:08"]

Siis sitä mietin, että jos menen opiskelemaan ja en voi maistaa kaikkia ruokia, mitä valmistan... Voi varmaan vaikeuttaa opiskelua?

[/quote]

Minä opiskelen lääkäriksi, mutta en halua koskea ihmisiin. Haittaako se?

Vierailija
9/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin joskus jotain ohjelmaa, jossa kokki ei suostunut syömään mitään muuta kuin vaniljatäytekeksejä. Oli kuitenkin, ainakin ohjelman mukaan, erinomainen kokki, hänellä oli oma maistelija käytössään.

Vierailija
10/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä maassa jostain ammattiryhmästä on pulaa ni kokeista, jotka osaa laittaa vegesafkaa. Eikä ihmä, jos vegejä ei päästetä edes kouluun.

Vierailija
11/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:20"]Jos tässä maassa jostain ammattiryhmästä on pulaa ni kokeista, jotka osaa laittaa vegesafkaa. Eikä ihmä, jos vegejä ei päästetä edes kouluun.
[/quote]

Kyllä kouluun päästetään, mutta valmistuminen on siinä ja siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän