Katastrofi! Avovaimo siivosi tänään perusteellisesti ja löysi matkalaukkuni pohjalta sinne unohtuneen biletyskuvani vuonna 2019 miesporukalla tehdystä Las Vegasin reissusta
Siivosi kaikki kaapit ja komerot ja löysi sieltä matkalaukkuni, jota ei ole tullutkaan sen jälkeen käytettyä, kun tuli korona ja lopetti melkein kaiken matkailun. Mutta olin siis unohtanut sinne matkalaukkuni perukoille reilut pari vuotta sitten ennen koronaa tehdystä Las Vegasin reissusta yhden kuvan. Siinä kuvassa suutelin yhtä paikallista naista ja ympärilläni oli myös sen naisen muita naispuolisia kavereita. Kun naiseni tänään löysi sen, hän huusi "mitä helvettiä?" ja tivasi minulta raivoisana selitystä asiaan. Naiseni oli aivan kammottavan vihainen, eikä uskonut mitään, mitä hänelle kerroin, että se oli vain viatonta hauskanpitoa silloin, eikä mitään vakavampaa tapahtunut. Sanoin myös, että miksi muistella tuollaisia, kun tapana on sanoa, että mikä tapahtuu Vegasissa, jää Vegasiin. Siihen naiseni vastasi, että älä jauha ukko paskaa ja väitti, että hän on elänyt valheessa jo yli 2 vuoden ajan! Lopulta naiseni häipyi ilmeisesti bestiksensä luokse ja taisi kertoa kaiken sille, kun se naisen kaveri oli myös minulle vihainen. Tivasi, että mitä ihmettä oikein tapahtui, kun ei ole koskaan nähnyt naistani noin huonona. Käski myös minun olla ottamatta yhteyttä naiseeni ja sanoi, että naiseni aikoo muuttaa yhteisestä kodistamme pois.
Mitä ihmettä teen? Minä rakastan naistani, enkä ole pettänyt häntä! Minä haluan, että naiseni tulee takaisin!
Kommentit (6)
Tyhmyydestä sakotetaan. Ei pidä olla tyhmä.
Eläkä ny yhen naisen perään tuolla tavalla. Löytyy niitä parempiluontoisiakin.
Jos olisit ollut Vegasissa 1989, niin saattaisi kuvia tosiaan paperisena löytyä.
Täällä naiset kirjoittavat muodossa "mies" tai "miehet"
Koskaan ei puhuta miehestäni.
Opiksi seuraavaa provoa varten.
Kuule boomer, kuvia kehitettiin viimeksi 90-luvulla.