Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako 30v mies tuoksua halvalta partavedeltä ja tervapastilleilta?

Vierailija
11.12.2021 |

Vai onko juntti varhaispappa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saa tai ei saa

Vierailija
2/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaleijonat on hyviä ja en kyllä itse ainakaan pysty tunnistamaan tuoksusta minkä hintaista se on. Hyvä tuoksu on hyvä tuoksu, hinnasta viis. Ihan sama onko Axe vai Armani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se partavesi? Tervapastillit ovat ok. Itsekin pidän niistä.

Kävin kerran lääkärissä ja ennen vastaanottohuonetta nielaisin tervapastillit. Olin aivan äimän käkenä kun lääkäri nuhteli minua tupakanpoltosta ja siitä, ettei käsi parane entiselleen kun heikennä verenkiertoa nikotiinilla. En tajunnut, että hän sekoitti tupakan- ja tervapastillien hajun keskenään. Ajatus välähti vasta kotimatkalla.

En edes tunne keltään tupakoivaa. En ole tupakoivien lähellä enkä enää muista oikein, että miltä tupakka haisee. Muistaakseni pahalle.

Vierailija
4/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi hyvä vaikutelma ja hieno fiilis tuollaisesta miehestä. Rehti ja rento, konstailematon mies.

Ihan eri luokkaa kuin ns. neitimiehet.

Vierailija
5/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran lääkärissä ja ennen vastaanottohuonetta nielaisin tervapastillit. Olin aivan äimän käkenä kun lääkäri nuhteli minua tupakanpoltosta ja siitä, ettei käsi parane entiselleen kun heikennä verenkiertoa nikotiinilla. En tajunnut, että hän sekoitti tupakan- ja tervapastillien hajun keskenään. Ajatus välähti vasta kotimatkalla.

En edes tunne keltään tupakoivaa. En ole tupakoivien lähellä enkä enää muista oikein, että miltä tupakka haisee. Muistaakseni pahalle.

Sitä laitetaan parranajon jälkeen rauhoittamaan ärtynyttä ihoa ja desinfioimaan mahdolliset haavat

Vierailija
6/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haista!

Vierailija
7/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötuolissa varmaan saa!

Vierailija
8/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa haista!

Nuo ovatkin hyviä tuoksuja

Vierailija
9/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei tulis mun viereen istumaan junassa tmv jos haluaa haista noilta

Kunnon parta/hajuvesi tai ei tuoksuja ollenkaan.

Vierailija
10/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pistävän hajuinen hiki ja hammasmädän haju parempi.

Vierailija
11/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta vain holvikaaren alla.

Vierailija
12/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekoittanut, vaan luuli että peität tupakan hajua tervapastilleille.

Vierailija
13/17 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi hyvä vaikutelma ja hieno fiilis tuollaisesta miehestä. Rehti ja rento, konstailematon mies.

Ihan eri luokkaa kuin ns. neitimiehet.

tämä antaa toivoa.

Vierailija
14/17 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu kerrostalossa paljon vanhoja pappoja ja hississä haisee usein halpa partavesi. En tajua, miten heidän "mummonsa" eivät sano siitä mitään.

Vierailija
15/17 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terva jees, jätä se partavesi pois.

Vierailija
16/17 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa myydään joka kukkarolle tuoksut niin miehille kuin naisille. Jokaisen oma itsenäinen päätös mitä tuoksuja itseensä laitaa? Lupaa ei pitäisi joutua kysymään? Ihan sama jos syö pastillia,on ihmisen oma asia.Ei kulu muille.Joku kirjoitti papat hississä haisee usein halpa partavesi.En käytä hissiä mumoikäisenä,en kohdanut tilannetta..Kuntoilen käytämällä portaita kaikkialla!Ehkä papoilla ei rahaa kaliisin tuoksuihin? Ehkä mummoilla ei enää hajuaistia? Syitä voi olla monia!

Vierailija
17/17 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu kerrostalossa paljon vanhoja pappoja ja hississä haisee usein halpa partavesi. En tajua, miten heidän "mummonsa" eivät sano siitä mitään.

Taitavat käydä päivätansseissa