Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin juuri lopettaa tuhlaamisen ja tänään meni 500e turhuuteen

Vierailija
11.12.2021 |

Ostin talviurheilukamoja, mutta ei ihan välttämättömiä ja ihan liian kalliita. Miten pääsen tästä eroon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota rahasi

Vierailija
2/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko yli varojesi? Jos et, käytä niitä kamoja ja nauti. Mutta älä osta enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa tähän aikaan talivurheilukamppeita, vaan toukokuussa poistomyynnistä

Vierailija
4/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, niele tappiosi.

Vierailija
5/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit?

Vierailija
6/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon tämmönen kädestä suuhun hoitajan riepu, joka sattui tuossa viime kuussa saamaan yllättävän käänteen vuoksi 6000 euroa "ylimääräistä" rahaa. Maksoin kaikki velat, laskut, pari vuokraa ja sit oon KERRANKIN elämässäni eläny ihan hitokseen huoletonta elämää! Ostanut (tarpeellisia) vaatteita ilman huolen häivää, ostanut laadukasta kosmetiikkaa ja ruokakaupassakin nakellut kärryyn sitä sun tätä ilman kahta ajatusta. Tämä oli mulla siis ihan tietoinen juttu, ja aa että oon nauttinut! Ei niistä rahoista enää montaa sataa ole jäljellä, mutta se ei haittaa lainkaan! Sain talouden tasapainoon ja hetken maistaa kermaista elämää :D

Vierailija
7/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tavaroilla on palautusoikeus, jos ovat myyntikuntoisia.

Vierailija
8/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään kirppikseltä 4 euron astian ja kaduttaa että meni raha hukkaan. En tee kipolla mitään ja siitä ei pääse edes eroon muuten kuin heittämällä roskiin. Ottaa kupoliin tällainen turha ostelu, vaikka raha menikin hyväntekeväisyyteen ja kyseessä oli tavaran kierrätys. 

Vierailija
9/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostitko yli varojesi? Jos et, käytä niitä kamoja ja nauti. Mutta älä osta enempää.

En elä yli varojeni mutta siinä hilkulla ollaan. Ennen sain monta sataa säästöön kuussa, mutta nyt en ole puoleen vuoteen saanut mitään.

Vierailija
10/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään kirppikseltä 4 euron astian ja kaduttaa että meni raha hukkaan. En tee kipolla mitään ja siitä ei pääse edes eroon muuten kuin heittämällä roskiin. Ottaa kupoliin tällainen turha ostelu, vaikka raha menikin hyväntekeväisyyteen ja kyseessä oli tavaran kierrätys. 

Annat sen joululahjaksi jollekin. Laitat siihen vaikka konvehteja.

Vierailija
11/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan niin kuin muissakin päihde-peli ongelmissa.  Ei onnistu vielä minulta, mutta nyt on pakko ihan oikeasti lopettaa jatkuva shoppailu.

Vierailija
12/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastainen ongelma: en ole muutamaan vuoteen keksinyt mitään ostettavaa ruoan lisäksi.

Vierailija
13/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastainen ongelma: en ole muutamaan vuoteen keksinyt mitään ostettavaa ruoan lisäksi.

Ole kiltti, opeta minua. Miten tuo tehdään?

Vierailija
14/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaapa hevonen ja viekää täyshoitotallille. Sen jälkeen ei tarvitse miettiä, mitä ostaisi. Kyllä jää turha shoppailu.

Vierailija
15/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, 3€ meni "hautausmaalyhtyyn".

Hyviä puolia: käytetty, kierrätetty esine; raha meni hyväntekeväisyyteen.

Huono puoli: mihin tuon hirvityksen lemppaan? Metallia on. Ei ole edes siihen sopivaa kynttilää, että veisin hautuumaalle tai muuallekaan. Enkä tosiaan aio enää sitä kynttilää hankkia!

Vierailija
16/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Ostakaapa hevonen ja viekää täyshoitotallille. Sen jälkeen ei tarvitse miettiä, mitä ostaisi. Kyllä jää turha shoppailu.

Stefan?

😂

Vierailija
17/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. lopeta se nuukailu ja anna palaa. Mulla meni tänään 1500, vähä joululahjoja tuli osteltua.

Vierailija
18/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat vain sellaista mikä jo valitessa vaikuttaa töydelliseltä/unelmalta eikä jotain sinne päin kun muka pakko saada. Eli ollaan ilman jos täyttä kymppiä ei löydy. Ostat laadukasta, kestävää ja itseäsi miellyttävää, ettei tarvitse samaa tuotetta olla ostamassa ensi vuonna uudelleen.

Sekin auttaa ettei vietä vapaa-aikaa kaupoissa kierrellen.

Ohis

Vierailija
19/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emaliastia ja siinä on ruosteinen reikä. Jos olis edes pikkujoulut niin vois kääriä pakettiin...Nyt täytyy syödä säästeliäästi sillä se ruosteinen astia on poissa kaikesta tarpeellisesta. Pidän sen esillä muistuttamassa turhasta ostelusta - ehkä otan mukaankin painolastiksi kun seuraavan kerran poistun ulos ja tekee mieli poiketa kirppistelemään.

Vierailija
20/21 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 40, joten olen ehtinyt ostaa jo kaiken, mitä tarviin. Pari vuotta sitten innostuin näistä kodin raivaus-ja järjestelyjutuista ja silloin konkreettisesti tajusin, ettei multa puutu mitään. Nykyään saatan välillä käydä katselemassa kaupoissa ja olisi varaa ostaakin, mutta mikään ei sytytä.

Jos nyt kaikki sukat on rikki, niin ostan uusia, että ei tässä mitään ostolakkoa ole todellakaan käynnissä - ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta ostaa mitään.