Imetys & älykkyys
Pitkään imettäneiden lapsista tulee älykkäitä.
Totta on. Imetin 14 kk. ja pirun terävä lapsi tuli. Hyvä minä! Nyt opiskelee yliopistossa tiedekunnassa, jonne on ekstra-vaikeaa päästä. Hyvä minä - vielä kerran!
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:53"]Pitkään imettäneiden lapsista tulee älykkäitä.
Totta on. Imetin 14 kk. ja pirun terävä lapsi tuli. Hyvä minä! Nyt opiskelee yliopistossa tiedekunnassa, jonne on ekstra-vaikeaa päästä. Hyvä minä - vielä kerran!
[/quote]
Ai että sä oot ollu hyvä äiti, hyvä hyvä hyvä. Aivan mahtava, megaäiti, onneks olkoon!! Riittikö vai ylistänkö sua vielä lisää? ;) sun tissit on olleet upeita, sun maito...voiko sitä edes ylistää tarpeeks? Valio on niin kateellinen, jos ne sais sun tissimaidon reseptin, ne laajentais kansainvälisesti älykkyysmaidollaan. Susta tulis miljonääri!! Ai että, ihana imettävä äiti, pus pus!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:53"]
Pitkään imettäneiden lapsista tulee älykkäitä.
[/quote] en imettänyt , toki yritin mutta maitoa ei oikein herunut, älykäs lapsi.
Ihan täyttä paskaa ja äitien syyllistämistä. Lapsen älyyn vaikuttaa eniten vuorovaikutus vanhempien kanssa ja vanhempien persoonallisuus. Ehkä imettävien äitien lapset päätyvät useammin korkeakoulutukseen sen vuoksi, että äidit ovat tiukkiksia, jotka vaativat myös lapsiltaan paljon. Mutta äly ja korkeakoulutus ei tuo onnea.
Tähän palstaan voi aina luottaa, tieteelliset tutkimukset ovat "ihan täyttä paskaa ja äitien syyllistämistä", jos tulokset eivät miellytä.
Eikö sekin ole syyllistämistä, jos sanoo älykkyyden olevan kiinni vuorovaikutuksesta tai vanhempien persoonasta? Eihän kukaan ole itse persoonaansa valinnut. Imetyksen onnistumiseen sentään pystyy jonkin verran vaikuttamaan, toisin kuin niihin geeneihin, jotka lapselleen antaa.
Ei nykymammat jaksa imettää, kun minä-minä-minun-tarpeet on etusijalla.
Naapurin rouva ei jaksanut imettää kuin 2 kuukautta. Kuulemma liian sitovaa ja kavereitakin pitäisi saada tavata. Muuten pää ei kestä.